ענקיות הרכב האמריקאיות פועלות במרץ להחדרת תוכן שיווקי למגזינים

מנהלי השיווק בחטיבת ההאמרים (Hammer) של יצרנית הרכב האמריקאית GM שהינם מפרסמים קבועים במגזיני רכב שונים , מביעים לאחרונה עניין הולך וגובר בחשיפה מחוץ לדפי הפרסום הרגילים, כך מתפרסם השבוע במגזין הפרסום אדוורטיזינג אייג'.



במהדורת הקיץ של מגזין הרכב Black Book’s הם השיגו זאת: עורכי המגזינים פרסמו כתבה אודות להקת רוק צעירה שלהיטיה מושמעים לעיתים תכופות בפרסומות רכב. ליד ראשיהם של חברי הלהקה הונח רכב השטח כשהוא מוטה על צידו. עורך המגזין טוען כי המגזין לא תוגמל תמורת פרסום הכתבה. קשה להעריך עמדה זו לנוכח האינטרס המובהק מצד ענקיות הרכב המאריקאיות להחדרת תוכן שיווקי לדפי מגזיני הרכב לעיתים תמורה גבוהה. בתעשיית הפרסום מעריכים כי יצרניות הרכב האמריקאיות עומדות להוציא השנה סכומים של מאות מיליוני דולרים על החדרת הרכבים בדפי המגזינים ולא בשטחי הפרסום.



אל מול יצרניות הרכב ניצבים עורכי המגזינים. אלו מעט זהירים בנושא ומנסים למנוע את הפיכת דפי המגזין לפלטפורמת פרסום גדושה שעתיד ותחדור אף לטורי המערכת!



מישל ארווין, יועצת התקשורת בחברת פורד, מאשרת כי "גם בפורד יש נטייה להגברת התוכן השיווקי בערוצי התקשורת השונים. יחד עם זאת בפורד מבינים כי קיים הבדל בין פרסום לתוכן שיווקי ולמרות שהיינו רוצים לאחדו עדיין אנו מודעים לכך שמינון חדרת התוכן השיווקי הוא חלק ממערכת השיקולים של כל עורך " .

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה