ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב תנובה, נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש אוקטובר בזכות הצלחת יופלה שטוזים לייצר מהפכה בשוק המעדנים לפעוטות.
ענת גרוס שון זיהתה את שוק המעדנים לפעוטות כשוק גדול ובעל פוטנציאל עבור תנובה, בין היתר בשל פעילות של שחקן אחד בקטגוריה, גמדים של שטראוס (93%).
על מנת ליצור בידול ברמת המוצר והאריזה, המיצוב המסר והשפה של כל מה שמעדנים לפעוטות מסמלים עבור האימהות – הוחלט לבחור במותג יופלה להוביל את המהפכה בשוק הפעוטות.
עולם התוכן שנבחר להוביל את המהלך היה השטוזים – שטויות בחרוזים, המבוסס על סדרת ספרים וקלטות שהמציאה דתיה בן דור.
יופלה שטוזים הוא המוצר היחיד בשוק המשלב גבינה לבנה, יוגורט BIO ופרי אמיתי.
תוצאות המהלכים התקשורתיים חוללו מהפיכה שהציבה את יופלה שטוזים כשחקן שווה כוחות למול גמדים של שטראוס.
מתחילת ההשקה צמח שוק המעדנים בצורה דרמטית. שוק מעדני גבינה ממותקת צמח בכ-35% במונחים כספיים ו-50% במונחים כמותיים וסגמט גבינות ממותקות הפך לגדול בעולם הפעוטות (נתוני סטורנקסט).
יופלה שטוזים הפך למספר 2 חזק ודומיננטי עם 38% נתח שוק. יופלה שטוזים הפך לשחקן שווה כוחות מול גמדים.
ענת גרוס- שון מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה במאי 2008. בתפקידה הקודם בתנובה, שימשה כמנהלת יחידה עסקית של תחום מוצרי הגביע- יופלה, גבינות טריות, מעדנים ומשקאות חלב במשך שנתיים וחצי. בשנה וחצי שקדמו להן, הייתה אחראית על תחום המעדנים, משקאות חלב, חלב וסויה.
כחלק מתפקידיה הובילה גרוס-שון מהלכים לחיזוק המובילות של המותג "יופלה", איחדה את מוצרי הגבינה והקוטג' של החברה תחת מותג המטריה "גבינות תנובה" והובילה השנה מהלך המיתוג מחדש של קורפורייט תנובה.
גרוס-שון, בוגרת תואר ראשון במדעי החברה בהצטיינות.