ענת לוין מנכ"ל רשת "שילב" הודיעה היום כי הרשת בחרה במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד"

ענת לוין, מנכ"ל שילב, הודיעה היום על בחירת משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לניהול תקציב הפרסום של רשת שילב. לוין ציינה כי תקציב הפרסום לשנת 2006 הנו 7.5 מיליון ₪.


לוין הוסיפה כי הבחירה במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" נעשתה לאור יכולות המשרד בתחום האסטרטגי והקריאטיבי, העומדות בקנה אחד עם התרחבות רשת "שילב".



רשת שילב שהיקף פעילותה עומד על כ- 160 מיליון ₪ בשנה, מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, עם מגוון פתרונות רחב להורים לפני לידה ולאחרי לידה, לתינוקות וילדים עד גיל 4 שנים. החנויות מציגות מחלקות מקצועיות של הזמנות לידה, מוצרי בטיחות, צעצועי התפתחות הלבשה ואופנה לכל שעות היממה.



לאחרונה פתחה שילב תת רשת "שילב גדולים", תוך כ-3 שנים תמנה הרשת החדשה כ- 20 חנויות נפרדות.

אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים