רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה ממשיכה בקמפיין המוצלח בכיכובה של מיכל ינאי, הפרזנטורית של הרשת זו השנה ה- 5 ברציפות. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג את האסטרטגיה המובילה את הרשת, שבאה להדגיש את היתרון במוצרים שלה – חוזק ועמידות הרהיטים, המזוהה עמה ב-20 שנות קיומה של החברה.
הקמפיין מדגיש את חוזק ואיכות המוצרים, באמצעות סדרת סרטונים מצחיקים, בהם הרהיטים עוברים "מבחנים" מהחיים האמתיים על ידי הילדים, שידועים ככאלה שעדינות היא לא הצד החזק שלהם.
סרטי הפרסומת מציגים מספר מצבים המדמים את החיים האמתיים בהם ילדים נמצאים בסיטואציות שונות, בהן ילד טורק דלתות ומגירות או ילדה שמסרבת לישון ומקפצת על המיטה. הדוגמאות הללו באות לחזק את הקו האסטרטגי המוביל של הרשת, קו אשר מדגיש את החוזק והעמידות של הרהיטים, אל מול מבחן החיים האמתיים של הילדים השובבים.
יחד עם יתרונות אלו, הקמפיין כולל את המבצע הייחודי המתקיים בכל סניפי הרשת לקראת החזרה ללימודים – 3+1 מתנה על כל החנות בכל יולי- אוגוסט, ומובאים ע"י מיכל ינאי, שזו השנה ה- 5 ברציפות שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.
כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יצאה בשלב הראשוני בגל פרסום טלוויזיוני ובפריסת מדיה דיגיטלית רחבה וכעת יוצאת בגל פרסום נוסף בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית .