ערוץ יורוספורט הציג את הלוגו החדש של הערוץ למשחקים האולימפיים טוקיו 2020.
נשיא ומנכ"ל דיסקברי אינטרנשיונל, ג'יי בי פארט: "המסע שלנו עם המשחקים האולימפיים החל במשחקי החורף בפיונגיאנג 2018. זו הייתה זכות גדולה לשדר את האירוע הגדול בעולם לקהילות צופים אדוקים רבים ברחבי אירופה. השתמשנו בטכניקות מתקדמות ודרכים חדשות של שיתוף בכל הפלטפורמות כדי להגיש את המשחקים בעידן הדיגיטלי, דבר שהיה הכרחי להשגת מספר שיא של צופים." השאיפות שלנו למשחקי טוקיו 2020 גדולות אף יותר. אנחנו מחויבים להגיש את חווית המשחקים ברמה שטרם נראתה עם כל שותפי ההפצה שלנו. אנחנו נהיה גדולים יותר ואמיצים יותר, נגייס את שירותי הדיגיטל המתקדמים שלנו, כולל Eurosport Player , כדי להיות המקום היחיד שבו הצופים יוכלו לראות כל דקה, כל ספורט וכל אתלט. "
"ערוץ יורוספורט משדר באופן קבוע כ- 70% מענפי הספורט המשתתפים באולימפיאדת הקיץ , כך שצוות השדרנים והמומחים העולמי של הערוץ נמצא במקום ייחודי כדי לספר את הסיפורים החשובים, להגיש ולדווח במומחיות שאין שני לה. אנחנו נעצים את חווית הצפייה במשחקי טוקיו 2020 בכלים טכנולוגים מתקדמים במטרה לתת לצופה לשקוע באקשן כמו שמעולם לא צפה."
ג'ורג' אביזוגולו, סמנכ"ל שיווק ביורוספורט מוסיף : "רצינו שמיתוג טוקיו 2020 שלנו יצור סמל המשלב ומכבד את התרבות היפנית והלוגו האייקוני של יורוספורט, שיהיה זכיר ויהדהד עם מיליוני הצופים במשחקים האולימפיים ברחבי אירופה. הלוגו ישולב בקמפיין השיווק של יורוספורט לקראת ובמהלך טוקיו 2020. עם העיצוב הנבחר אנחנו מאמינים שיצרנו זהות עיצובית רב גונית, שמשקפת את הצד הדינמי של המשחקים ויסקרן את הדור הצעיר – מעורר השראה "
בחודש יוני 2015 הודיע הוועד האולימפי הבינלאומי על הענקת זכויות מולטימדיה ל -50 מדינות וטריטוריות לדיסקברי ויורוספורט למשחקים האולימפים בין 2018 ל 2024. יורוספורט דיווחה על מספר שיא של צופים במשחקי החורף בפברואר 2018, עם 63% מאוכלוסיית אירופה שצפו באירועי אולימפיאדת החורף**.
טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים טוקיו 2020 יתקיים ביום שישי 24 ביולי, והמשחקים האולימפיים ימשכו עד ה 9 באוגוסט.
המשחקים האולימפיים טוקיו 2020 ישודרו בערוצי יורוספורט בישראל, הזמינים כרגע למנויי HOT ו YES .