ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של הערוץ, הודיע היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש. מרקוביץ' מסר כי הקמפיין מציג את יתרונות הפרסום בערוץ 9 הפונה לנתח שוק ממוקד: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP ) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו- 10 ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים."
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום GPS, יעלה מחר, יום שני ה- 6/6/05, באתרי האינטרנט ובעיתון גלובס ויימשך מספר שבועות. כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות ענפה של קידום מכירות בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.