ערק אל נמרוד מחפשת בעלי שפם להובלת קמפיין

אחרי עשרות שנים בהם היה מזוהה השפם עם רודנים ודיקטאטורים, הרי שבשנים האחרונות השפם חוזר לצמוח כסמל הגבריות החדש. מי שנתן ביטוי פרסומי מובהק לחזרתו של השפם היה מותג הערק "אל נמרוד" שעשה שימוש בפרזנטורים משופמים והצליח להחזיר את השפם לטרנד.



אחר ההצלחה של הקמפיין הקודם החליטו בחברת IBBLS שאת הקמפיין הקרוב יוביל השפם עם הכי הרבה כבוד בישראל. לצורך העניין יוכל כל בעל שפם לשלוח תמונה לדף הפייסבוק של "אל נמרוד", במקביל יסתובבו ציידי שפמים בברים ובאירועי לילה לבן(30.6) ופסטיבל ג'אז ביד האדום (21-24.8) ויצלמו את המשופמים שיקראו בדרכם. הקמפיין יסתיים ב-25.8 אז ייבחר הפרזנטור החדש של ערק אל נמרוד שיוביל את קמפיין 2011.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים