פארק הסחלבים והאטרקציות "אוטופיה" בקמפיין פרסום חדש

אוטופיה – פארק הסחלבים והאטרקציות של ישראל, עלה בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום אהרוני תקשורת שיווקית, לפעילות החורף ולקראת אירועי חנוכה.


הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ₪ כולל טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט ומציג את אוטופיה כפארק של טבע וכייף לכל המשפחה.



פארק אוטופיה השיק בימים אלה פעילות מיוחדת לחנוכה. הפארק, הנמצא בעמק חפר, מזמין את הילדים וההורים לפסטיבל אטרקציות הכולל מסע צבעוני ומרגש בין אלפי סחלבים וצמחים באווירה קסומה של יערות גשם, טיול חווייתי בפארק הפתוח ומגוון סדנאות יצירה, הדלקת נרות, סופגניות ומשחקים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)