אוטופיה – פארק הסחלבים והאטרקציות של ישראל, עלה בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום אהרוני תקשורת שיווקית, לפעילות החורף ולקראת אירועי חנוכה.
הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ₪ כולל טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט ומציג את אוטופיה כפארק של טבע וכייף לכל המשפחה.
פארק אוטופיה השיק בימים אלה פעילות מיוחדת לחנוכה. הפארק, הנמצא בעמק חפר, מזמין את הילדים וההורים לפסטיבל אטרקציות הכולל מסע צבעוני ומרגש בין אלפי סחלבים וצמחים באווירה קסומה של יערות גשם, טיול חווייתי בפארק הפתוח ומגוון סדנאות יצירה, הדלקת נרות, סופגניות ומשחקים.