פון פלוס משיקה שירות חדש המאפשר לארגונים לספק מידע ללקוחות ולנתב שיחות על בסיס טכנולוגית זיהוי דיבור

תחום זיהוי הדיבור הולך ומפתח בישראל: חברת "פון פלוס", אשר עוסקת באספקת שירותים המבוססים על טכנולוגית זיהוי דיבור, מציעה לחברות לשדרג את מערכת שירות הלקוחות על ידי יישום מערכת מידע וניתוב שיחות באמצעות פלטפורמות זיהוי הדיבור שפיתחה החברה בהתאם לדרישות השוק הישראלי.


הייחוד של פון פלוס הוא בכך שהיא מציעה לארגונים להשתמש בטכנולוגיות זיהוי הדיבור המתקדמות והחדשניות כשירות ללא צורך ברכישה ותחזוקת תשתיות חומרה או תוכנה. את פלטפורמת פון פלוס הקימה חברת טקטיקס באמצעות טכנולוגיה של חברת ScanSoft.


"פון פלוס" מציעה להקים בארגונים "פורטל מולטימדיה קולי", אשר מאפשר למתקשרים לנהל אינטראקציה בדיבור טבעי. היישום מאפשר למתקשר לבצע פעילויות מגוונות אך ורק באמצעות פקודות קוליות: קבלת מידע, ביצוע פעולות והזמנות. המערכת אף מאפשרת ניתוב קולי לאנשים ספציפיים, מחלקות או סניפים בארגון, תוך אפשרות לשילוב הודעות טקסט ומידע נוסף במהלך השיחה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר: www.phoneplus.co.il <https://www.phoneplus.co.il>

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס