כולם מדברים על ה- networking שהפך להיות ה- BUZZ של עולם העסקים. אולם מי באמת יודע כיצד מבצעים אותו? המסלול האקדמי המכללה למינהל, המתגאה בהיותו אקדמיה יישומית שבוגריה משולבים בתפקידים בכירים בכל מגזרי המשק, והמסייע מזה שנים לבוגריו להגיע למשרות הנחשקות במשק, מביא עתה לארץ את בשורת אירועי הנטוורקינג.
ביום שישי ה- 16 ביוני בשעה 09:00 במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב ישתתפו מאות בוגרי בתי הספר השונים (מנע"ס, כלכלה, תקשורת ועוד) של המסלול האקדמי המכללה למינהל באירוע נטוורקינג ייחודי. מסביב לעשרות "שולחנות BIZ" ישבו קבוצות קבוצות של בוגרים, מתחומים שונים, הנמצאים כיום במקומות שונים במשק. חלקם מנכ"לים וסמנכ"לים בחברות מצליחות כגון קומברס, בזק, פרטנר וחלקם רק מתחילים את דרכם המקצועית.
במשך 15 דקות יציגו עצמם זה לזה, יחליפו כרטיסי ביקור (תנאי בסיסי להשתתפות באירוע) וכאשר יכה הגונג אחרי 15 דקות בדיוק, יעברו לשולחן הבא, לפגוש קבוצה שונה לחלוטין של 8 בוגרים אחרים. האירוע ינוהל ע"י חברת BizNetworking המרכז הישראלי ליצירת קשרים. את האירוע יפתח עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, שידבר על "ניהול שינוי – הגיגים על חזון, אסטרטגיה, אהבה ורווח".
לדברי רני יעקבי, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל, "לכל אדם כמה מעגלי נטוורקינג- פורמלים, לא פורמלים, אישיים, אלקטרוניים. פעם היה נהוג לחשוב בישראל שאם תלך ליחידה קרבית תפתח בפניך אפשרויות לעתיד. היום ברור כי הנטוורקינג האמיתי מתחיל בלימודים וממשיך במקום העבודה הראשון שלך. כיום גם ישראל למדה מהעולם כי נטוורקינג אינו מונח מקביל לפרוטקציה, שכן לא מדובר בקבלה לעבודה על בסיס קשרים, אלא בדינמיקה מפרה המספקת לידים שניתן לנצל על בסיס כישורים. במסגרת פורום הבוגרים אנו מנסים לחזק נושא זה ולסייע לבוגרנו לתחזק רשת נטוורקינג".