פורטל השיווק Allmarketing.co.il ובוסטר– אנרגיה שיווקית לעסקים, המתמחה במתן פתרונות שיווק בכלל ומרקום בעיקר , יערכו מפגש מקצועי וחברתי למנהלי תקשורת שיווקית (מרקום) וקובעי מדיניות בתחום השיווק, תחת השם Eat, Meet (and Learn) . מטרת המפגש היא לשמוע הרצאות ו- Case Studies מעולם התקשורת השיווקית לצד יצירת קשרים ונטוורקינג . המפגש, שיכלול ארוחת בוקר עשירה, נוף והרבה אויר פתוח, ייערך ב- 16 לינואר בשעה 9:00 ,מסעדת מיכאלי, מושב רשפון. אורן בסון, מנכ"ל הפורטל Allmarketing.co.il ואולמדיה – ייעוץ תקשורתי שיווקי ,יסביר על הדרכים להשגת אפקטיביות מקסימאלית על מנת להופיע בתקשורת. ג'ובנה בלקסטון, מומחית בינלאומית למיתוג ופרסום, שותפה בכירה בחברת בוסטר , תנהל דיון בנושא "הפרדוקס בשיווק מוצר" במסגרתו היא תרחיב אודות הנטייה של אנשי שיווק להתמקד במוצר ולא בסט הצרכים של הלקוח בלקסטון תנהל דיון נוסף במסגרתו היא תסקור Case Study מעניין של מותג בינלאומי גדול שמיתג את עצמו מחדש – חדש ובלעדי למשתתפי המפגש . פרטים נוספים אודות הכנס ניתן לקבל בטלפון 03-9235383 או 03-5668000 או בכתובת האינטרנט: https://www.allmarketing.co.il/Index.asp?ArticleID=2318&CategoryID=210&Page=1 בוסטר פרצה לראשונה לשוק הישראלי לפני 3 שנים עם קונספט מרענן "ניהול שיווק באאוטסורסינג" בוסטר מתמחה בסיוע לארגון בחלק ואו בכל הפעילויות השיווקיות עם ניסיון וידע בניהול שיווק ,פרסום ומיתוג ויישומם בפועל – הלכה למעשה. לרשות הלקוחות עומדת תשתית מלאה ויכולות ממיטב המוחות והביצועיסטים בארץ ובעולם . לפרטים www.booster.co.il חברת אולמדיה מתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע מגוון פעילויות תקשורת שיווקית משולבת עם דגש על תחום יחסי הציבור, לחברות וארגונים אשר זירת הפעילות שלהם היא ישראל. בין לקוחות החברה: פוג'יטסו-סימנס, מטריקס, ג'וניפר נטוורקס, אינטליגייט, פאוור תקשורת, BMC Software ועוד.