פעמים רבות, רגע לפני שמתקבלת ההחלטה לקנות מוצר כלשהו, הלקוח נכנס לאינטרנט ובודק על המוצר באתרים הקשורים. פעמים רבות, רגע אחרי שמתקבלת ההחלטה איזה מוצר הלקוח רוצה לקנות הוא נכנס לאתר של החברה עצמה כדי לבחון מהו המוצר באמת. באתר הוא יכול לראות דגמים, צבעים, תוספות אפשריות ולפעמים אפילו מחירים. כשהאתר מסובך מדי או לא ידידותי למשתמש, הלקוח נוטש אותו ועובר לחפש את התשובות במקום אחר. המצב אינו שונה אצל חברת פיאט.
בימים אלה עולה לאוויר האתר החדש של חברת פיאט. האתר תוכנן ועוצב על-ידי חברת קוצ'י אינטרנט planning. קוצ'י החלה בתהליך מחקר מול הלקוח ויצרה מערך חדש אשר הוביל את תכנון האתר ועיצובו. במהלך המחקר הועלו התנגדויות שונות מתוך נקודת המבט של הלקוח ובהתאם לכך גם הפתרונות. בנוסף, קוצ'י בנתה מדרג היררכי של התכנים אשר פועל על-פי עיקרון "החשוב- בולט". כלומר, תכנים חשובים מקבלים בולטות יחסית לעומת תכנים פחות משמעותיים.
שינוי בולט אשר הוביל את כל תהליך התכנון והעיצוב היה הפשטות. האתר החדש הפך להיות אינטואיטיבי ופשוט. לדוגמא: מכל מקום באתר ניתן להבחין מייד ברובריקת "הזמן נסיעת מבחן". היא גדולה וברורה ואינה מסתתרת בין שאר התכנים. בכל דגם נבחר ניתן להחליף את צבע המכונית בכדי לקבל המחשה ברורה ומזמינה יותר של הרכב.
קישור לאתר פיאט החדש: www.fiat.co.il