פיאט משיקה בימים אלה קמפיין פרסום עם סלוגן חדש שילווה את המותג – Italian Style. האסטרטגיה החדשה מדגישה את החיבור הטבעי של המותג לסטייל ולעיצוב האיטלקי. מדובר בקמפיין פרסום מאסיבי בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושלטי חוצות. הקמפיין הופק וצולם בחו"ל לשימוש השוק הישראלי באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי בתקציב של למעלה מ- 3 מיליון ₪.
לדברי יוני אבי טוב, מנהל מותג פיאט בישראל, " כל המוצרים האיטלקיים מאופיינים בסטייל יוצא דופן, יופי ועיצוב. כמו שאר המוצרים האיטלקיים, כך גם המכוניות האיטלקיות מצטיינות באיכות גבוהה ביותר ובעיצוב מיוחד ומושקע בעל סגנון ייחודי. הנהג הישראלי מחפש ערך מוסף לרכב שלו, הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה אמוציונאלית. דגמי פיאט תמיד התבלטו בסטייל וסגנון עיצובי שובה לב. לאור גאוותנו בחיבור האיטלקי של פיאט החלטנו למנף את דגמי פיאט באמצעות הדגשת הסטייל האיטלקי המייחד אותנו מהמתחרים".