וויבראנט דיגיטל, חברת השיווק הדיגיטלי הגלובאלית שמנוהלת מן המטה בהרצליה פיתוח, הוכרזה רשמית כשותף לפיתוח השיווק API של הרשת החברתית פייסבוק. Ybrant היא אחת הראשונות להיבחר ברשימה אקסקלוסיבית של שותפים, המאפשרים למפרסמים בינוניים וגדולים למנף את הנוכחות ברשת החברתית ולהשיג קהלי יעד ברחבי העולם. שותפים רשמיים בתוכנית רשאים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות ועוד אפשרויות בפרסום דיגיטלי. API – Application Programming Interface הוא הממשק המאפשר למפתחים לעבוד ישירות עם אפליקציות מסויימות. פייסבוק השיקה את תוכנית שותפי השיווק ביולי 2011, על מנת לשפר ולתגבר את מאמצי הפרסום של מותגים וסוכנויות פרסום בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק, וכמוכן להפיץ את הידע ואפשרויות לשימוש נכון במוצרי הפרסום שפייסבוק מציעה. וויבראנט דיגיטל, שמספקת בהיקף נרחב פתרונות לפרסום בפייסבוק זה מכבר, ואף שיתפה עם פייסבוק פעולה בצורה נרחבת בישראל ובשווקים אחרים לפרסום באנרים, עמדה במספר קריטריונים טכנולוגיים ועסקיים הדרושים לשותפות שיווק רשמית. Ybrant FBM, מוצר הדגל של של פרסום בפייסבוק שמעניקה וויבראנט ללקוחותיה, ממנף את המידע שניתן דרך ה- API כדי להגביר את יכולות ההכוונה וההתאמה לקהלים שפייסבוק מציעה ומאפשר להגיע לתוצאות בעלות משתלמת יותר למפרסם. יחד עם חבילת הפרסום ברשתות חברתיות אחרות, ושיתוף פעולה עם מפתחי אפליקציות ודפים, וויבראנט שואפת להגיש פתרון מלא למפרסמים שמחפשים ליצור אינטראקציה אפאקטיבית עם קהלי יעד. "עבדנו שנים רבות בשיתוף פעולה הדוק עם פייסבוק כדי להגיע עד הלום וליהנות מפירות שיתוף הפעולה" אמר השבוע קובי ניזרי, נשיא וויבראנט העולמית. "זה מעודד אותנו להמשיך לקבוע סטנדרטים חדשים בטכנולוגיות ושיטות עבודה להגשת פרסומות מקוונות עם החזר נאות על ההשקעה של המפרסם, ומבסס את וויבראנט כאחד מהספקים הגדולים והמובילים בעולם בתחום השיווק הדיגיטלי". Ybrant FBM משרת בהצלחה מפרסמים בהיקף נרחב באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק. במקביל החברה מציעה גם פתרונות כגון Ybrant QCC המעניק מלאי פרסום איכותי ומבוקר ברשתות חברתיות. כל שירותי הפרסום של וויבראנט מחוברים למערכת ניהול מרכזית, Ad Center, שמרכזת את הפעילות על גבי מדיות דיגיטליות רבות כגון רשתות חברתיות, באנרים באתרים ופרסום בסלולר, ומסייעת בחלוקת ותעדוף תקציבי פרסום דיגיטלי לפי תוצאות בשטח. חברת וויבראנט דיגיטל (Ybrant Digital) הודיעה בשבוע שעבר כי תתמזג עד סוף 2011 עם חברת LGS Global ההודית, מהלך היוצר חברת ענק בתעשיית השיווק הדיגיטלי העולמי. החברה הממוזגת תציע פתרון מלא למפרסמים ולסוכניות הפרסום בעזרת למעלה מ-1,200 עובדים ברחבי העולם, הכנסות החברה צפויות לגדול ליותר מ-350 מיליון דולר בשנה עם רווח תפעולי של 48 מיליון דולר. המיזוג נתון לאישור בורסאי ומשפטי בהודו – והחברה המאוחדת תשמור את השם Ybrant Digital Ltd.