מחקר שנערך על ידי מכון רושינק ב-2015 בקרב 400 אמהות בישראל, קבע שמעבר לשיקולים הפונקציונליים, בבחירת בקבוק לתינוק, אימהות מייחסות חשיבות רבה גם לעיצוב ונראות המוצר ועשירית מהאימהות אף הצהירו שיעדיפו את הבקבוק שנראה הכי טוב.
בשנת 2014, השיקה חברת פיליפס אוונט את תחרות עיצוב המוצצים הראשונה בעולם, שזכתה להצלחה גדולה בארץ ולכן הופצה ויושמה כבר ב-10 ארצות נוספות בעולם. בחברה הוחלט, לקחת את הפעילות צעד אחד קדימה ולאפשר הפעם להורים לעצב את הבקבוק המושלם לילדם. מלבד הפרס הגדול הכולל עשרות מוצרי אוונט, לאור תחילת שנת הלימודים ובכדי לאפשר להורים ליצור בקבוק אישי לילדם, אלפי גיליונות מדבקות אישיות הכוללות את הדמויות של אוונט ומדבקות עם שם הילד ישלחו למשתתפים בפעילות על מנת שיוכלו לעצב לילדם בקבוק אישי גם בבית.
באתר MyAvent.co.il, ניתן לעצב בקלות, דרך המחשב או הסמארטפון וללא שום ידע קודם את הבקבוק הרצוי.
הפרס שיינתן הוא חבילת מוצרים מפנקת בשווי 3,000 ₪. בנוסף לכך, אלפי גליונות שם אישיים עם הדמויות של אוונט יחולקו בין המשתתפים בפעילות.
לדברי אילת ברגילובסקי, מנהלת שיווק מוצרי טיפוח ובריאות בחטיבת מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל: "ההצלחה הגדולה של פעילות עיצוב המוצצים שפותחה בישראל והייצוא שלה לארצות נוספות כמו ארה"ב, אנגליה, גרמניה, רוסיה ועוד, הוכיחה שוב את הרצון של הורים ברחבי העולם להיות מעורבים ככל האפשר בתכונות המוצרים המיועדים לתינוקם. הפידבקים הנהדרים שקיבלנו מהורים רבים אודות ההנאה שלהם מהפעילות הם שנתנו לנו מוטיבציה להמשיך ולייצר פעילויות המאפשרות להורים להביע את עצמם וליצור מוצרים פרסונליים לתינוקם. הבחירה של ההורים והתוצרים שיתקבלו, יסייעו לנו גם להבין טוב יותר את טעמם של ההורים בישראל ולשאוף להביא פתרונות אטרקטיביים המתאימים לא רק בפונקציונליות אך גם בנראות ובעיצוב להורים בישראל.