פינוקים למנהלים: משקפי Ray-Ban

מהלך הקיץ של Ray-Ban בישראל, כולל את עלייתו המקומית, במקביל לארה"ב ואירופה, של הקמפיין העולמי החדש והמדובר של המותג Ray-Ban ENVISION אשר צולם במילאנו וממחיש את רוח המותג – Never Hide. הקמפיין העונה בחר להתמקד בטכנולוגיה היוצאת דופן של המותג, וכולל סדרת של 6 פריימים כל אחד צולם בלוקיישן שונה, כאשר כל פריים בא להמחיש את איכות העדשות של המותג. בכל פריים דגש על מוטיב אחר ביכולות של העדשות – עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן, עמידות נגד שבירה ועיצוב המותאם לחיים הדינאמיים. הקמפיין יבוא לידי ביטוי דרך מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.


במקביל לקמפיין העולמי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יצרה לראשונה למותג מגה-לוג, קטלוג מקומי אופנתי ומושקע באמצעות משרד הפרסום "זרמון DDB", הקטלוג בעל סגנון אופנתי ושם דגש על טכנולוגיית העדשות של המותג. הקטלוג מציג דוגמניות ודוגמנים מובילים בישראל, המציגים את שילובם של משקפי המותג בחיי היומיום שלהם, בכל סיטואציה וסיטואציה, תוך מתן דגש על איכות העדשות. את הקטלוג צילמו צמד צלמי האופנה המובילים – גיא כושי ויריב פיין. הקטלוג יצורף למנויי עיתונות יומית וכן מגזינים מובילים וכמו כן בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ המוכרות את המותג.


במקביל לפעילות הפרסומית, חברת "לוקסאוטיקה ישראל" יוצאת בפעילות נרחבת ב-100 חנויות אופטיקה נבחרות של המותג ברחבי הארץ, כאשר במהלך חודש ימים, ייהנה קהל הלקוחות ממבצעים מיוחדים וחשיפה לקולקציה חדשה ורחבה במיוחד, הכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו בישראל. בנקודות המכירה יוזמנו הלקוחות לצפות בסרטון המסביר את איכויות טכנולוגיית הפולורייזד של עדשות המותג, לצד הטבות נקודתיות ונראות חובקת של המותג באותן החנויות.


מחברת "לוקסאוטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי ומחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדיעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם. חברת "לוקסאוטיקה" העולמית החליטה העונה לשים דגש על הפן הטכנולוגי של המותג והאיכות יוצאת הדופן של עדשות הדגמים השונים. אנו גאים לחגוג את Ray-Ban Envision במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל, ששמה דגש על הטכנולוגיה המובילה של המותג המוביל בעולם"


לוקסאוטיקה ישראל חוגגת את השקת הקולקציות החדשות תוך העברת מסר החזון של המותג עם דגש על האיכות והטכנולוגיה של עדשות הפולורייזד – שמהוות את המנוע למשקפי המותג הנצחי Ray-Ban. עדשות פולורייזד של Ray-Ban מצטיינות בצלילות גבוהה ובהגנה מפני סנוור, עם פילטרים מקטבים וציפוי נוגד השתקפות. העדשות מבטיחות ראיה נוחה, מפחיתות את המאמץ של העיניים ומונעות מצמוץ מול השמש. העדשות גם מגבירות את הניגודיות ואת הצלילות הוויזואלית, מפחיתות השתקפות, ומגבירות את החדות והתפיסה הריאליסטית.


טווחי מחירים: 850-1300 ₪

אולי יעניין אותך

קייטרינג לאירועים
פילאטיס
telaviv
Outscape
UX_EllenboroughPark
Picture12

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח