משרד הפרסום שטרית גרופ, בבעלות רות שטרית, יוצא בימים אלו, בקמפיין להשקת סלטים ומוצרי בריאות בפיצה האט. הקמפיין יציג את קולקציית הסלטים תחת הסיסמא השובבה: "מה הכי בא לך? איטלקי, צרפתי או יווני?" הוא יכלול שילוט חוצות, רדיו, עיתונות נוער ודיוור ישיר.
אביטל גינסברג מנכ"ל שטרית גרופ SMG מוסרת כי פיצה האט תצא השנה עם מספר מוצרים דלי קלוריות שיתווספו לתפריט הפיצות. הקונספט הבריאותי, הכובש את כל ענף הפאסט פוד יבוא לידי ביטוי גם בפיצה עצמה והחברה תציג פתרונות בריאותיים בקטגוריות הפיצה, הפסטה והמנות הנלוות.
כצעד ראשון, משיקה פיצה האט את קולקציית הסלטים בתכנית השיווקית לשנת 2007, בה היא מאפשרת לצרכן את הבחירה המלאה: מה יוכל לכלול בצלחת שלו ועל מה יוותר.
בכל תפריטי הסלטים לצד ציון הערך הקלורי של הסלט יופיע גם ערך קלורי של כל מרכיב במנה. זהו חידוש בעולם התוכן של רשתות הפיצה והוא עוד צעד בתכנית לפריצה וגידול באמצעות פלחי שוק נוספים.
עוד אומרת גינסברג כי "פיצה האט תפנה השנה בפרסום לקהלים רחבים יותר ומתוחכמים יותר, ותגדיל את פנייתה לקהל הנשים הצעירות/אמהות שאיננו קהל קלאסי של המוצר באופן גלובלי".
הקמפיין יכלול כאמור חוצות, רדיו, עיתונות נוער, ודיוור ישיר והוא יוצא בתקציב של 500 אלף ₪.