רשת הפיצות הגדולה בישראל "פיצה האט" המונה כ -92 סניפים בפרישה ארצית מצרפת לשורותיה פנים חדשות, הסטנדאפיסט חן מזרחי, ועולה עם קמפיין חדש בערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הינו יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה החדש ומציג בפן הומוריסטי וקליל שהרשת אינה מתפשרת על איכות וטעם וזו תמשיך להוביל כמותג מצליח בישראל.
לדברי ענבל שטרן סמנכ"לית שיווק פיצה האט: "חן מגדיר עבורינו במדויק את הערכים של פיצה האט: משפחתיות, הומור, שיחה בגובה העיניים ופנייה לכל עם ישראל. אנחנו גאים לצאת לדרך תקשורתית חדשה ואין שותף מושלם מחן מזרחי שעבורו זו אפילו סגירת מעגל קטנה שהרי עבודתו הראשונה היתה כשליח הרשת".
חן גדל והתחנך בשכונת התקווה וכבר בגיל 16 החל להופיע בערבי במה פתוחים במועדון הקאמל קומדי קלאב ובהמשך הדרך כבר היה אומן בית שם.
מזרחי השתתף בסדרה "הבורר", הצטרף בעונה השביעית לפאנל בתוכנית "צחוק מעבודה", שיחק בעונה השנייה והשלישית של הסדרה " שנות ה- 80" וחבר לגדי וילצ'רסקי בסדרה "שותפים" ששודרה בערוץ סנטרל קומדי בהוט.
בעברו השתתף בפרסומת למותג פפסי יחד עם בר רפאלי וגדי וילצ'רסקי וכיום מריץ את מופע הסטנדאפ שלו ברחבי הארץ, משתתף בתוכנית "צחוק מהמצב" ברשת, מצליח כאושיית רשת בעלת נכסים דיגיטליים עם למעלה ממאות אלפי עוקבים ובשנת 2020 גם קטף את התואר הפרזנטור של רשת "פיצה האט".