פירמות מוכרות לפירמות…רננה פרס וגיל רוזנפלד ירצו בל.ה.ב. בנושא שיווק B2B ומשמעויותיו

למעלה מ- 80 אחוז מהכנסות המסחר בעולם הן תוצאה של שיווק לארגונים ולא לצרכנים בודדים. כל מכירה תלויה בהסכמה של אנשים רבים, ומי שמשתמש במוצר הוא לא בהכרח מי שקונה אותו. הלקוחות הללו גם לא תמיד מושפעים מפרסום. המפגש הקרוב בסדרת מפגשי "ל.ה.ב. Update – בניהול השיווק" יעסוק בשיווק B2B ומשמעויותיו. מה מאפיין את הלקוחות הארגוניים, וכיצד ניתן לבנות תמהיל שיווק מתאים עבורם.


את המפגש תנחה רננה פרס, מאוניברסיטת תל-אביב, ראש תוכנית ל.ה.ב. אפדייט בניהול השיווק, המשמשת גם כיועצת שיווקית לחברות הזנק ומרצה בטכניון. בחלקו השני של המפגש תתקיים הרצאת אורח שתועבר ע"י גיל רוזנפלד, מנכ"ל HP.



המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 26 ביוני 2005, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א (חדר 403), בין השעות17:30 20:30.



מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.



מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, פרופ' יעקב הורניק, רננה פרס, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, פרופ' יואב גנזך, פרופ' משה צבירן, ד"ר אורה סתר ועוד.


כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז ועוד.



לפרטים והרשמה למפגש: 03-6408375, 052-2246314, www.lahav.ac.il.


אולי יעניין אותך

table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
מאיה רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח