חברת הדיה, המתמחה בפרסום בנקודות מכירה, יצרה לראשונה יחד עם חברת Sensale (העוסקת במיתוג ריח), מיתוג ריח- מתקן מיוחד המפיץ ריח ומאפשר לצרכן חווית קניה מקורית.
בימים אלה משיקה חברת ג'ילט, דאודורנט חדש תחת המותג 3X אותו תציג לראשונה בעמדות שונות בסופר פארם, ניו פארם ושופרסל ביג באמצעות מתקן יחודי ממותג המפיץ ריח באמצעות לחיצת כפתור.
המתן המיוחד שעוצב ותוכנן על ידי הדיה, "מזמין" את הלקוח לקניה הדורשת התנסות ומפעילה את החושים. בעמדות בהם משווק המוצר, הקימה הדיה "עמדת הרחה" – כפתור שקורץ לעוברים עם הכיתוב "להרחה- נסה אותי", הלקוח הסקרן עוצר מול העמדה, לוחץ על הכפתור ומריח את ניחוח הדאודורנט.
עופר גל, מנכ"ל חברת הדיה מסביר: "הרבה שנים אנו מדברים על החשיבות לשלב את כל החושים בהחלטות הקניה, אין ספק שזוהי השלמת החוויה המשפיעה על הרכישה. למוצר מריח חייבים לתת אפשרות ללקוח להריח ולהפנים. אנו מצאנו את השילוב הנכון והוספנו "נדבך" בעל משמעות שמאפשר לנו להעניק ללקוחותינו פתרון ריח אמין ואסרטיבי המשרת אותם לכל אורח תקופת הפרסום ומאפשר להגיע לכל סוגי הריחות".
עדי סולימני, מנהלת תחום שיווק ב-P&G: "ניתן לראות רשמים טובים מהשטח, למתקן אפקט חיובי, ההתרשמות והתגובות חיוביות מצד הצרכן. הסדרניות מעידות כי ישנה התנסות וניתן לראות כי מכירות המוצר עלו באופן משמעותי".