פלאפון מציעה שירות חדש לעסקים- בדיקת חשבונות מוגבלים

פלאפון מרחיבה את סל השירותים ללקוחותיה העסקיים, ומשיקה שירות חדש, "בדיקת חשבונות מוגבלים", הבודק באופן אוטומטי האם הצ'ק שהתקבל מוגבל ועלול לחזור. השירות ניתן בעלות של 14.90 ₪ לחודש כולל מע"מ, אינו כרוך בהתחייבות וכולל עלויות תקשורת נתונים ללא הגבלה.



מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון: "השנה האחרונה שהיתה שנת מיתון במשק פגעה בעסקים רבים. כתוצאה מכך שיעור הצ'קים החוזרים והחשבונות המוגבלים עלה לאין ערוך.



השירות שאנו מציעים כיום מספק ללקוח העסקי כלי אמיתי ומסייע לו להגן על עצמו גם בתקופה של אי ודאות כלכלית".



השירות החדש מבוסס על מערכת נתונים עדכנית של בנק ישראל, אשר פותחה על ידי חברת 'זדמובייל' והוא קל ונוח לתפעול. כל שצריך לעשות הוא להזין מספר חשבון, מספר בנק ומספר סניף, ובתוך מספר שניות מקבלים תשובה האם החשבון מוגבל. ניתן לבצע בדיקה זו גם בהזנת מספר תעודת זהות ומספר ח"פ.



מנתונים עדכניים של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, עולה כי ישנה עלייה תלולה במספר השיקים ללא כיסוי, קרי 'השיקים החוזרים'. במרס האחרון לבדו, לשם המחשה, זינק סכום השיקים ללא כיסוי ב-30% ביחס לשנה שעברה. זאת, בהמשך לעלייה של 10% במספר החשבונות המוגבלים בבנקים בשנת 2008.



ניתן להצטרף לשירות החדש בפורטל פלאפון, בתוך קטגוריית האפליקציות, ובנוסף, באתר פלאפון בכתובת: https://www.pelephone.co.il/web/3g/corporate/HP/.aspx

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח