בפלאפון זיהו את ההזדמנות להיות מפעילת הסלולר הראשונה שמספקת הגנת סייבר מקיפה ללקוחותיה כחלק מהחבילה הבסיסית. בדצמבר 2016 השיקה החברה מעטפת הגנה מתקדמת תחת השם "פלאפון cyber", ללא עלות.
מלבד המוצר הייחודי, מהלך ההשקה המוצלח הצליח להמחיש לישראלים את הצורך ואת התחושה של מי שחווה פגיעת סייבר, באמצעות הליהוק של שרון פרי לקמפיין. פרי נחשפה כמה חודשים מוקדם יותר בהקשר לגניבת הטלפון הנייד שלה ודליפת תמונותיה לרשת. מלבד פרי, כלל המהלך גם קמפיין מודעות פיקטיביות ב-Google אשר בו השתמשו בשמות דומים לשמות אתרים פופולריים, על מנת לדמות את דרך הפעולה של נוזקות שונות. הקמפיין כלל סרטונים ולווה בקמפיין יח"צ.
המהלך סייע לפלאפון לשבור את שיאי הניוד, כשבחודש ינואר האחרון חוותה גידול של 26% במשתמשים בהשוואה לשנה הקודמת.מהלך ההשקה זכה לחשיפות רבות ולתוצאות יפות לסרטוני ההשקה, לצד אייטמים רבים בתקשורת.
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "המהלך של פלאפון הוכיח חדשנות בקטגוריה תחרותית, והביא לתודעה את מונח הסייבר שישראלים רבים לא הכירו בהקשר הסלולרי. החדשנות של פלאפון הצליחה להקנות ערך מוסף לצרכניה ולתפיסתה כחברה חדשנית. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".