פלאריום, מהחברות המובילות בעולם בפיתוח משחקים למובייל, לרשתות החברתיות ולדפדפני האינטרנט, עם למעלה מ-250 מיליון משתמשים, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם ארבעה ספורטאים בינלאומיים בקמפיין נרחב לשיווק המשחק האחרון שהשיקה – Throne: Kingdom at War, משחק אסטרטגיה רב משתתפים (MMO), המדמה את תקופת ימי הביניים. הספורטאים שיובילו את הקמפיין הם: שחקן סן אנטוניו בכדורסל טוני פארקר, שחקן אתלטיקו מדריד בכדורגל, פרננדו טורס, לוחם קרבות ה-MMA ו- UFC, אנדרסון סילבה ושחקן וושינגטון קפיטולס בהוקי קרח אלכסנדר אובצ'קין.
"משחקי המובייל של פלאריום הם פופולריים מאוד בקרב הקהל כיום, מאחר והתחרות במדיות השונות מרגשת וממכרת", אמר טוני פארקר, שחקן קבוצת ה-NBA סן אנטוניו. "שום דבר לא ישווה להרגשה של לעבוד יחד עם חברי הקבוצה שלך על מנת לנצח – בין אם אתה משחק כדורסל או משחק במובייל".
הקמפיין יושק בארה"ב, בריטניה, צרפת, רוסיה, ספרד, איטליה, גרמניה וקנדה. הקמפיין יתמקד בתחושת הניצחון האישית של ספורטאים הנוגעים בתהילה. הספורטאים בקמפיין יופיעו בלבוש בסגנון ימי הביניים הכוללים שלל אבזרים ונשקים המופיעים במשחק– Throne: Kingdom at War.
"מטרת הקמפיין היא לתת דגש למגוון הרגשות ששחקן יכול לחוות במהלך משחק, זאת תוך היכולת שלנו לתת להם חוויה מלאה של שיתוף פעולה בין שחקנים, ולתרגל יחד את התשוקה להתחרות ולהשיג נצחונות, יחד או לבד", אומר רומן זדאנוב, סמנכ"ל השיווק של פלאריום. "בחרנו אתלטים מובילים, מתחומי ספורט שונים, על מנת להעביר את מגוון התחושות שספורט מספק".
Throne: Kingdom at War הוא משחק אסטרטגיה רב משתתפים (MMO), המדמה את תקופת ימי הביניים, בו שחקנים נאבקים על מנת לזכות בכס העתיק של ממלכת 'אמריה', לאחר מותו של המלך ג'רהארד. השחקנים יבנו בעצמם את עריהם, צבאותיהם המורכבים מאבירים, נושאי חניתות ולוחמים שונים על מנת לסלול את דרכם לכתר. לצורך המשחק נבנה סיפור ייחודי המלווה בגרפיקה מתקדמת, מוזיקה מקורית וכל זאת על מנת להעצים את חווית המשתמש של השחקנים.