פלדמן מפתחת קטגוריה אסטרטגית חדשה לקיץ

חברת "הגלידות של פלדמן" יוצאת במהלך אסטרטגי חדשני: משיקה את סדרת 'שייק פרי' – סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ושלגוני יוגורט עם פרי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים.


במסגרת המהלך, יושקו בסדרה 2 סוגי מוצרים: 'שייק פרי' – שלגוני פירות טבעיים, בטעמים: מנגו פסיפלורה, תות בננה, אננס קוקוס ופירות יער ; 'שייק פרי יוגורט' – שלגוני יוגורט עם פירות טבעיים, בטעמים: מנגו אפרסק, תות בננה, אננס קוקוס ופירות יער


שי שלו, מבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "מיפינו את צרכי השוק ומצאנו שישנה קטגוריה שלמה שאינה באה לידי ביטוי – "עולם בריאות חדש" – מצד אחד מוצרים בעלי ערך בריאותי גבוה ומצד שני ערך הבריאות לא פוגע בטעם המוצר ובחוויית הפינוק. מכאן נולד הרעיון לסדרת "שייק פרי" – סדרה הנשענת על טרנד הבריאות מעולם המיצים, ומביאה בשורה לקהל הצרכנים בשוק הגלידה. סדרת שייק פרי מציעה לצרכן שייק פירות קפוא על מקל ובכך מעבירה את חווית הטעם של השייק בצורת צריכה שונה וחוויתית".


"סדרת השייק פרי הינה סדרה חדשנית ושונה מכל מה שהכרנו עד כה בשוק הגלידות, ולמרות זאת היא "מדברת" בגובה העיניים, הרכיבים המרכיבים את מוצריה הינם בסיסיים: סורבה או יוגורט ופירות – וכדי להדגיש זאת החלטנו להשיק את סדרת השייק פרי עם אריזה שקופה המעבירה את תחושת שתיית השייק פירות עוד בשלב בחירת השלגון".


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף