חברת "הגלידות של פלדמן" מרחיבה וממתגת מחדש את סדרת שלגוני השייק פרי. במסגרת המהלך, החברה משיקה טעם חדש, ומציגה קו עיצובי חדש בדגש על טרנד שוק הגורמה עם ציון את אחוז הפרי על גבי לוח גיר.
שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות ה- Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה: בקיץ 2014 השקנו את סדרת "שייק פרי", סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי, סדרה הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים. בקיץ 2015 השקנו את סדרת Ice Cafe סדרת שלגונים בטעמי אייס קפה מרעננים, סדרה המגיעה מעולם של בתי קפה, עולם של בילוי, פינוק, הנאה, כיף והרבה Style. בקיץ 2016 השקנו את סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי המציעה שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס. מהלך זה יקבל חיזוק גם השנה עם הרחבת הסדרה באחד הליקרים המוכרים והאהובים והשקת סדרת שלגונים ייחודיות וחדשנית בהמשך העונה."
דרור אשל, מנכ"ל חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "אני גאה להכריז כי החברה הצליחה מאז הכרזת האסטרטגיה, לבסס עצמה כחברה המשיקה מדי שנה מוצרים חדשניים, יצירתיים, מתוחכמים, מלאי השראה, המשלבים בין אורח חיים נכון ועכשווי ובין עולמות של תרבות והרבה סטייל. כל זאת לצד המוצרים הוותיקים, נכסי צאן ברזל, ב"גלידות של פלדמן". איכות המוצרים והנגשתם לדרישות הצרכנים, תמשיך להוות בסיס לקו שהחליטה הנהלת החברה ואני מתחייב כי נמשיך להפתיע את הצרכן בשוק הגלידה מעונה לעונה."
מנתוני סטורנקסט (כספי, 2016)
· גודל שוק הגלידה עומד על 881 מיליון ₪, גידול של7% מול שנת 2015
· נתח השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות 31%, שלגונים בודדים % 44 ,מאגדות 20% וקינוחי גלידה %5
· קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב–% 14 בהשוואה לשנת 2015
· קטגורית חבילות ביתיות – ללא שינוי בהשוואה לשנת 2015
· קטגורית המאגדות צמחה ב % 3 בהשוואה לשנת 2015