פלוריש הדס משיקה קטגוריה חדשה של תוספי תזונה


חברת פלוריש הדס, בבעלות המייסדים משפחת בן שמעון וקיבוץ משואות יצחק, המחזיקה ב- 13% משוק תוספי התזונה הקמעונאי בישראל (המוערך ב- 650 מיליון ₪) משיקה קו של תוספי תזונה "נקיים" ובריאים יותר לבריאות המשפחה: סדרת תוספים חדשה על טהרת צמח הסטיביה – נטולי סוכר, נטולי ממתיקים מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא לקטוז וללא פארבנים – בעלות פיתוח של 150,000 ש"ח.



לדברי ארמנד שורצנברג, סמנכ"ל סחר בפלוריש הדס, ראשית יושקו בסדרה חמשת מוצרי הדגל האהובים והמזוהים ביותר עם החברה, המאופיינים בין היתר בצריכה ממושכת לאורך זמן כחיזוקית סירופ לילדים, רגיעון סירופ , ויטמין סי סירופ לילדים, סמבופלור סירופ ומולטיויטמין לילדים סירופ. הבחירה להשיק את מוצרים אילה, בפורמולה חדשה נטולת סוכר וממתיקים מלאכותיים, באה לסייע במניעת צריכה ממושכת של סוכר וממתיקים, לצד רכיבים מיותרים נוספים כמחוללי אלרגיה.



עם השקת קו המוצרים החדש ברשתות הפארם, בתי המרקחת וקופות החולים, צופה החברה לגידול מהיר של 18% בהיקף המכירות, בהתאם לדרישה ההולכת וגדילה בארץ ובחו"ל לפתרונות בריאים יותר, בעיקר בקרב צרכני התוספים וצמחי המרפא.



לצמח הסטיביה יתרונות מהותיים בתחום המזון והתוספים בהיותו נטול קלוריות, סוכר וצריכתו לאורך זמן אינה מוטלת בספק כצריכת ממתיקים מלאכותיים (סורביטול, מלטיטול) להם מסתייגים רבים בתחום הבריאות.



ממתיק הסטיביה נמצא בטיחותי לילדים ולמבוגרים ונמצא בשימוש כתוסף למזון החל משנת 2008 בארה"ב ולאחר מכן אושר השימוש בו גם באירופה. ביפן מהווה ממתיק זה חלופה נפוצה לשימוש בסוכר, מזה 30 שנה, במזונות ומשקאות.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט