שירלי בוגנים, משיקה בימים אלה פלטפורמה שיווקית ופרסומית חדשה בשיתוף Ynet. הפלטפורמה שנקראת "הבית של שירלי" תארח בכל פעם מותגים חדשים האהובים על שירלי ומוצגים בשילוב של פרסום בטלויזיה ותוכן משלים במתחם הבית של שירלי ב-Ynet.
המותג הראשון שעלה לאוויר במסגרת הבית של שירלי הוא סבון של פעם, מותג ישראלי מוכר ומצליח בעולם, המשיק סדרת מתנות חדשה לקראת החגים.
"הבית של שירלי" הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין בוגנים לבין קובי אמזלג, מוטי בן בכר ואמיר גבירץ – פרסומאים בעלי נסיון רב בתחום המדיה והדיגיטל.
בן בכר: "אנשים יקראו לשירלי ג. יפית החדשה וחשוב להבין שכבודה של ג' במקומה, אבל הקהל אליו היא מדברת הולך ונעלם. הבית של שירלי היא פלטפורמה צעירה, מגוונת ומתקדמת שמעניקה למפרסמים אלטרנטיבה פרסומית משתלמת וייחודית".