פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

חברתTerraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. העמדות של Terraboost מוצבות בימים אלו בעשרות מקומות בישראל: מועדוני כושר, קניונים ומרכזי קניות.


בין המפרסמים שכבר מפרסמים במתקני Terraboost נכללות חברות גדולות ומוכרות כגון: דלתא, פורום פילמס, רקסונה, סמסונג ועוד… כאשר Terraboost מאפשרת להם פרסום ממוקד של תכנים הולמים, יצירתיים ואיכותיים. את העמדות של Terraboost ניתן למצוא בלמעלה מ30 ערים בישראל, כאשר הפריסה העיקרית הינה מכוני כושר וקאנטרי קלאבס דוגמת גו אקטיב, ספייס, זאוס וכו׳. בנוסף, הוצבו עמדות בקניונים מובילים ומרכזי קניות כגון דיזינגוף סנטר, גן העיר וכו׳.


חברת Terraboost הבינלאומית, אשר פיתחה את המוצר, זכתה להצלחה מרשימה. בעיקר בארה"ב ומדינות אמריקה הלטינית. ברחבי ארה"ב מותקנים למעלה מ- 54,000. הג'ל המחולק ללא עלות לקהל היעד מיוצר "כחול לבן" במפעל ישראלי, תחת כל התקנים וההנחיות של משרד הבריאות.


Terraboost ישראל הוקמה על ידי 4 יזמים צעירים, כולם יוצאי המרכז הבינתחומי. מנכ"ל החברה הוא גל בוטביקה.


בסקר זכרון מותג שערכה Terraboost בשיתוף מכון פאנלס בינואר 2015, עלה כי בקרב הנחשפים לעמדות ההיגיינה של החברה, 53.4% זכרו שנחשפו לקמפיין שפורסם על העמדה. המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all. מדובר על נתונים שטרם נראו כמותם בפלטפורמות מסוג זה.


"לפחות 3,000 חיידקים חיים בידיו של האדם הממוצע, לכן השמירה על היגיינת הידיים מונעת זיהומים ומחלות. אנו מציבים את העמדות הידידותיות שלנו במקומות בהם הציבור זקוק לפתרון נגיש ואפקטיבי, מדובר בג׳ל היגייני ריחני ומרענן שמיוצר בישראל והינו בסטנדרט האיכותי ביותר. אנו רואים עלייה מתמדת בכמות השימושים שלנו אשר נכון לחודש ינואר הגיעו ל650,000" אומר גל בוטביקה מנכ״ל terraboost israel. "המודעות להיגיינה בישראל הולכת וגדלה ואנו מקבלים תגובות מדהימות מהלוקיישנים בהם העמדה מוצבת. העמדה שלנו מייצרת win win משולש הן ללוקיישן בו מוצבת העמדה הן למשתמש וכמובן למפרסם אשר יכול להעביר מסרים לקהל היעד באופן ממוקד ובמיתוג חיובי. המסך החכם שלנו מאפשר למפרסם לפנות אל הקהל במגוון דרכים יצירתיות בינהם תכני וידאו, משחקים אינטראקטיבים נושאי פרסים ופעילויות משולבות רשתות חברתיות. שוק הפרסום בישראל ובעולם בכלל, צמא לחדשנות ולטכנולוגיה. על המפרסמים להיות יצירתיים ולהשתמש בדרכים מקוריות ומגוונות,כדי להגיע לקהל לקוחותיהם בצורה אפקטיבית."


אולי יעניין אותך

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
 LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח