חברת פלפל יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף ברשתות חברתיות. החברה מאתרת בימים אלו נערות בגילאים 16- 20 הפעילות ברשתות חברתיות בצורה נרחבת.
הנערות שייבחרו למהלך יזכו להתארח במשך שלושה ימים בחופשת הפסח בוילת פלפל שהוקמה במיוחד למהלך. הנערות יזכו לחוות אתגרים ומשימות במהלך שהותן בוילה ויחלקו זאת עם קהל החברים שלהן ברשת האינטרנט.
חבריהן של הנערות יוכלו לצפות בחוויותיהן במשך שלושת הימים ברשת האינטרנט באתר ייעודי שהקימה פלפל לפרוייקט.
במהלך הקיץ תעדכן פלפל באתר הייעודי את כל המבצעים החמים של העונה החמה, תעניק מבט לקולקציות החדשות של בגדי הים ותעלה תכנים שצולמו במהלך שלושת הימים.
מוטי אלפנדרי, סמנכ"ל השיווק של גוטקס מודלס בע"מ אמר היום כי: "החלטנו להכנס הקיץ הנוכחי לגזרת פעילות נוספת, הרשתות החברתיות הולכות ומתחממות ואני מאמין כי בקיץ הן מלאות פעילות יותר מהרגיל, בזמן שבני הנוער בחופשה. הנערות שיקחו חלק במהלך יהיו למעשה "חברות " של פלפל לכל אורך הקיץ: הן יספרו לחבריהן על החדשות הכי חמות בגזרת בגדי הים ויסייעו לנו להעביר את הבשורה בנוגע לפעילות הקיץ של החברה."