את הפסטיבל יפתח העתידן דר' דוד פסיג באיך ייראה העולם שלנו ב 2020 .
בין האורחים : דין פוסינסקי סגן נשיא MTV אירופה, שפת ה MTV בראייה לשנת 2020 ג'ואל ברגר סגן נשיא לתקשורת דיגיטלית ,אנדרו דיוידסון מנהל מחקר לצעירים MTV אירופה הרצאה על מחק חדשני בקרב בני נוער לצעירים, פיליפ שוס מנכ"ל לואי ויטון אירופה.
משתתפים ופאנלים מעניינים שיהיו בתחרות :
מי יהיה בעל הבית ב 2020 , פני השוק ב 2020 מי יקנה את מי מפת משרדי הפרסום, חלוקת משאבים, מי יעבוד, חלוקת עוגת הפרסום. משתתפים: ארז ויגודמן, אמנון דיק, יורם באומן, אייל חומסקי, גבי רוזנברג, עופר בלוך.
ערוץ 2 ערוץ 10 : מי יוביל , רייטינג מול ריבוי ערוצים , מחירי זמן אויר והשפעה על טיב , איזה תוכניות יובילו , השפעות משינויים דמוגראפי . משתתפים: פרח רותם, נתי דינר, ניר למפרט, פנינה שנהב
הפסטיבל, שיתקיים במהלך חודש יוני, בימים חמישי-שבת 16-18/06/05. יקיים דיונים ואירועים מעולם הפרסום, וכן יחשוף את מגזין "מותג המותגים" של העיתון גלובס (שיחולק למשתתפים), כמו גם את זוכי תחרות אפי.
כמו כן, במהלך הפסטיבל יושם דגש על המתרחש בהוויית הפרסום וכן יעסקו בדור העתיד – 2020 של תעשייה שוקקת זו. הפסטיבל הינו מקום מפגש לאנשי השיווק והפרסום לדיון בעתידו של הפרסום והשיווק על כל ההיבטים.
יוזמי הפסטיבל עיתון העסקים "גלובס", יחד עם איגוד חברות הפרסום בישראל, איגוד חברות המפרסמים בישראל, המי"ל – המרכז הישראלי לניהול וחברת BMP – בני מורן הפקות.
מנהל התוכן של האירוע הוא אייל גפן. נשיאות הפסטיבל מורכבת מ: רמי שלמור, יו"ר איגוד הפרסומאים, עופר בלוך, יו"ר איגוד המפרסמים, אנשי עסקים עמוס שפירא ובני גאון ומנכ"ל "גלובס" עמי אבן.