פעולת מותג לרשת סטימצקי בנמל ת"א

בערב שישי האחרון הפך הרציף בנמל ת"א לאיזור מכושף. הים החשוך הקיף את הרציף מכל צדדיו בשילוב אפקטים של תאורה ועשן, להטוטנים , וקוסמים, נוצרה ציפייה ל -2:00 – השעה בה יוכלו המעריצים בכל העולם לגלות את גורלו של הגיבור – הרי פוטר. הארוע זכה להצלחה אדירה. מסכים הקרינו את הספירה לאחור עד לרגע השיא בו שוחררו אלפי בלונים לחלל האוויר נפתחו הקופות וניתנה למעריצים ההזדמנות לצפות בסופרת הנערצת ג'.ק. רולינג מקריאה את הפרק הראשון.



חברת "בולד" העוסקת במיתוג ופעולות מותג היא זו שיצרה בעבור רשת סטימצקי את פעולת המותג של השקת הספר השביעי של "הארי פוטר" בישראל. מהחברה נמסר כי האירוע תוכנן כפלטפורמה ל- cult מעריצי הרי פוטר הישראלים.




אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13