יוניליוור ישראל משיקה חטיף בוטנים תחת המותג קליק עם קמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. במרכז הקמפיין, סרטון טלוויזיה שיציג את חתונתם המרגשת של "קליק-מתוקי ובוטן-חטיפי" בנוכחות 'משפחות' החתן והכלה, כולל סבתו של קליק האחראית על צהלולים ורב משעשע.
הקמפיין יעילה תחת המסר: "השידוך הכי טעים שיש". הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 למשך שבועיים.
את הקמפיין ילווה מהלך דיגיטלי באמצעות משרד Great אינטראקטיב, אשר כפרודיה על תכניות ריאליטי, תציג את "השידוך: קליק מחפש אהבה", תכנית שידוכים אנימטיבית שבה 8 חטיפות בוטנים נאבקות על ליבו של קליק. את התכנית ינחה "שדכן" (שדכן סיכות) ובכל פרק תצא דמותו של קליק לדייט עם "חטיפת בוטנים" מהקאסט.
מדובר במהלך תוכן המשלב מספר פלטפורמות דיגיטאליות: מתחם קליק באתר מאקו וקידום בערוצי מדיה דיגיטאליים נוספים, אפליקציה ברשתות חברתיות וקוד QR המוטבע על גבי שקית המוצר, אשר סריקתו תאפשר גם למשתמשי הסלולר לצפות בפרקי התכנית.
הפעילות תחל ב-1 בינואר והגולשים יוזמנו לצפות בפרקי הסדרה, ולהשפיע בבחירת החטיפות שיודחו ומי תקודם; בחירת מיקום הדייט ומשפט הפתיחה של קליק וכן – כתיבת "חסות הפרס" לפרק הגמר, בו יוצג השידוך הכי טעים שיש: קליק עם חטיפת הבוטנים אשר זכתה בליבו. הגולשים אשר ישתתפו באופן פעיל ויכתבו את משפטי הפתיחה ואת חסות הפרס המצחיקה ביותר, יוכלו לזכות בפרסים.
ישי מנדיל מנהל שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל והאהוב ביותר בתחום חטיפי השוקולד. כמדי שנה מפתיע המותג עם חדשנות מוצרית ושפה יוצאת דופן. השנה התמקדנו בפורמט הייחודי של קליק-שקיות התפזורת ובשידוכו של קליק המתוק עם העולם המלוח, והשקנו מוצר ייחודי בטעם ובמרקם מפתיעים. כרגיל, כשכולם לוקחים חטיף בוטנים וממלאים אותו במשהו מתוק, קליק עושה להיפך: ממלא שוקולד בחטיף בוטנים. חוויית האכילה המתקבלת היא שונה ממה שהצרכנים מכירים היום.