פרטיזן תקשורת שיווקית תטפל בתקציב NESTLE PURINA למגזר הרוסי

פרטיזן תקשורת שיווקית המתמחה בפנייה לדוברי רוסית, תטפל בתקציב למגזר הרוסי של NESTLE PURINA , יצרנית מזון כלבים וחתולים הגדולה בעולם והמובילה גם בישראל.



לדברי אולגה וולפסון, מנכ"לית משותפת בפרטיזן, " NESTLE PURINA עושה מהלך נכון בכניסה לשוק הרוסי ע"י יחסי ציבור. היא תופסת נישה חשובה מאד של התוכן והמידע שמסופק לצרכן הרוסי בתחום חיות מחמד בשפת האם. הנישה הזאת עדיין פנויה. זהו אחד התחומים בו אנשים תמיד יחפשו מידע ועצה ו NESTLE PURINA תהיה שם בשבילם."



שמואל גביר, מנהל שיווק של NESTLE PURINA מציין, "זיהינו פוטנציאל רב בפלח השוק של דוברי רוסית שאינו מנוצל עד כה בענפינו. במגזר הרוסי אחוז מחזיקי חיות מחמד גבוה מאד. אנו מייחסים חשיבות רבה לקהל זה "



טל כרמי, בעלים של טל גל בע"מ המפיצה את מוצרי NESTLE PURINA :" במגזר הרוסי מחזיקים בעיקר כלבים וחתולים גזעיים ומשקיעים מאד באחזקתם. אנו רואים בחנויות ואצל בעלי מקצוע שדוברי רוסית מחפשים את האיכות ואת הבריאות עבור חיות המחמד שלהם ומביעים עניין רב במוצרים שלנו. אנחנו חושבים שזה זמן מצוין שנפנה אליהם באופן ממוקד".

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר