פריגת באסטרטגיה שיווקית חדשה: "פריגת כמותג על"


פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי, משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את החיבור של המותג העל פריגת – "לעולמות הטעימים בריאים והמרגשים של הפירות".



במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, שמה פריגת את הפרי במרכז, מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית, כחלק עוצמתי, נכסי ואינטגרלי המושרש בערכי המותג. הסיסמה שנבחרה להוביל את המהלך: "הכי טוב פרי. פריגת".



הסרטון הופק בטכנולוגיית אנימציה מהמתקדמות בעולם במטרה לייצר עולם ריאליסטי של פירות. הסרטון, מהסרטונים היותר מושקעים בעולם הפרסום, ועל הפקתו עמלו עשרות אנשים. הסרטון הופק במהלך חודשים ארוכים.



צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "כמותג המיצים המוביל, בחרה פריגת להוביל אסטרטגיה שיווקית חדשנית לשנים הקרובות כחלק מהעוצמה שלה, כאשר הפרי הוא זה שיעמוד במרכז מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית. גישה זו ייחודית לפריגת ותפעל לצד קמפיינים פרסומיים למותגים בקטגוריות השונות בהן אנו פועלים".




המהלך האסטרטגי של פריגת כולל קמפיין תדמיתי חדש רחב היקף, באמצעות JWT


על פי נתוני סטורנקסט שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ-830 מיליון ₪ בשנה (סיכום, 2006), כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים והקפואים. פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (מקבוצת קוקה-קולה ישראל 33.3%).

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס