חברת פריגת יוצאת במיזם וקמפיין פרסום חוצות ייחודי בישראל ובין הבודדים בעולם – עשרה שלטי פרסום ענקיים ובהם משולבים כשבעה טון פירות. מדובר בשלטי ברכה לראש השנה אשר יוצגו על גבי קירות נבחרים ברחבי הארץ, בגובה של עד 20 מטרים.
שלט הדגל יוצב ביום ראשון במתחם קניון הזהב בראשון לציון ויורכב כולו מתפוחים ורימונים. במיזם הפירות של פריגת ישולבו גם ברכות החג של הסלבס. בנוסף, יוזמנו העוברים ושבים להרים "לחיים" לשנה החדשה.
את הקמפיין 'לחיי השנה החדשה', מלווים במשותף משרד הפרסום JWT וחברת הקד"מ פרומרקט . המיזם והשלטים יעלו ביום חמישי לפני ראש השנה ויישארו עד החג.
דורון ארד מנהל השיווק של פריגת: "בחרנו לברך את הצרכנים שלנו ואת עם ישראל בדרך מקורית, מחויכת ומלאה בפירות – כמו שאנו אוהבים לעשות תמיד. הברכה של פריגת לשנה החדשה אינה רק שלט הפירות הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בעולם, אלא אנו מזמינים את כולם להרים כוס מיץ לחיי השנה החדשה – שנה שמחה, אופטימית ועשירה בפירות ".