פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה סדרת סירופים: ביניהם הסירופ היחיד מרכיבים טבעיים בלבד. הסדרה החדשה כוללת 18 מוצרים, שפיתוחם ארך כשנתיים ובהשקתם משקיעה החברה כ-3 מיליון ₪.
מהלך זה של פריגת מהווה שלב נוסף בפעילות השיווקית של החברה. .
במסגרת השינוי יוצרת פריגת חדשנות עולמית בקטגורית הדיאט בתחום ומוציאה מגוון טעמי דיאט ללא חומרי שימור, בנוסף לכך אריזת הדיאט היא חסכונית במיוחד ומכל בקבוק ניתן להוציא 64 כוסות משקה שהן פי 3 מהקיים כיום בשוק.
סדרת הסירופים החדשה של פריגת פונה בעיקר להורים ולילדים בגילאי 3-12 ולצרכני הדיאט ונותנת מענה לקבוצה רחבה מאד של צרכנים.
מנתוני החברה ומסקר מיוחד שערכה פריגת עולה כי למוצר למעלה מ-90% חדירה, לבתי אב, כאשר הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה. הטעמים האהובים והמובילים בקרב הישראלים הינם פטל וענבים המהווים כ-60% ממכירות הקטגוריה.
צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת תשיק בשנה הקרובה שורה של מהלכים חדשניים וייחודים. הפעילות הראשונה לשנת 2006 שאנו חושפים הינה השקת סדרת סירופים המהווה מהפיכה בקטגוריה. מדובר באחד הפיתוחים המורכבים שנעשו על ידנו בשנים האחרונות, כאשר הסירופים שלנו מציגים חדשנות בארץ ובעולם ועונים על הטרנדים העכשוויים ועל מגמות אורח חיים בריא והדאגה למשפחה ולעצמי".
שוק הסירופים בישראל נאמד בכ-200 מיליון ₪ בשנה. החברות המובילות את הקטגוריה על פי נתח שוק כמותי הן פריגת עם 25.3%, ויטמינצ'יק 22.6%, עסיס 16% וכל השאר 36.1%.
פריגת תשקיע כאמור, בפעילות השיווקית להשקת הסדרה החדשה כ-3 מיליוןן ₪, כאשר פעילות זו כוללת פרסום, קד"מ ודיול. החברה תשקיע בנראות בנקודות המכירה באמצעות סטנדים ייחודיים, שלטי מדף ואמצעים נוספים, לצד חיבור הסירופים לעולמות תוכן נוספים.
כמו כן, תלווה השקת הסדרה במבצעים מיוחדים: בקניית בקבוק 1.5 ליטר יקבל הצרכן בקבוק נוסף 750 מ"ל במתנה, וברכישת 2 בקבוקי 750 מ"ל, יקבל הצרכן בקבוק נוסף של 750 מ"ל במתנה.