פריגת, חברת המשקאות מבוססי הפרי יוצאת בקמפיין פרסומי ל"פריגת צלול" במגזר הערבי. החברה בחרה במשרד הפרסום "סאמא" להוביל את הקמפיין.
רינת הלוי, מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת צלול ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו להגדיל את קטגורית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון. המתוג פריגת צלול פונה בעיקר לקהל יעד צעיר (18-35) המחפש משקה שיעניק לו חווית התרעננות עם פרי כמו גם FUN , קלילות , עדכניות ולייף סטייל".
עוד מסרה הלוי כי הקמפיין פונה לקהל הצעירים מהמגזר, מתמקד בשילוט חוצות ובאינטרנט ונפתח בטיזר מסקרן שגרם לתגובות ועניין רב ברחוב הערבי.