פרסום דרך בלוגרים, השיווק החדש והזול

כולם מחפשים היום דרכים חדשות ויצירתיות ליצור חשיפה ויחסי ציבור חדשים, הבעיה היא שהכלים העומדים לרשות כולם, הם די ישנים. האופנה החדשה שנכנסת עכשיו לאור הזרקורים היא פרסום דרך בלוגרים בתחום הרלוונטי. מחפשים דרך יצירתית לפרסם את העסק או המוצר שלכם? אולי תדברו עם בלוגרים הכותבים על התחום הנ"ל.


מה בכלל עושה בלוגר?


מדובר באדם שהחליט מרצונו האישי בלבד וללא שכר על עבודתו, לכתוב על תחום שהוא אוהב. בדרך כלל מדובר באנשים שמבינים הבנה מאוד עמוקה בתחום כתיבתם וזוכים לאמון רב מציבור הגולשים, היות ולא מקבלים שכר על עבודתם.


מה בעצם היתרון של שיווק דרך בלוגרים?


1. בלוגר יכול להעביר מסרים בזמן שכל שאר כלי התקשורת משותקים. זוכרים את מקרה אסיר X המפורסם? כל העיתונים היו משותקים בגלל הוראות משרד ראש הממשלה, מי היה זה שחשף את הפרשה ואיפשר לכלל העיתונאים להמשיך את הסיקור בהתבסס על המידע שכתב בבלוג? בלוגר, לכאורה "אנונימי", שנהנה מקהל קוראים נאמן של שלוש אלף גולשים ביום.


2. בלוגרים לא דורשים כסף עבור עבודתם, מקסימום דוגמיות- הפרסום דרך בלוגרים לא מצריך כסף, היות ובלוגר לעולם לא יתפשר על איכות הסיקור שלו כדי להרוויח עוד קצת כסף. הגולשים והקוראים של הבלוג יודעים היטב, שבלוגר הוא מהימן במאה אחוזים.


3. הבלוגר פונה לקהל יעד מדויק, מפולח ובקיא מאוד. נניח שאתם מוכרים מוצרים המיועדים לאימהות בהריון, בלוגרית כותבת בתחום, תוכל לתת למוצר שלכם את ההמלצה הטובה ביותר שהוא יוכל לקבל, היות והיא מבינה באמת ולעומק בתחום הזה והקוראות של הבלוג, בפועל, מנסות את המוצרים שהיא ממליצה עליהם. במילים אחרות- אם היא תכתוב על המוצר, המוצר יזכה למכירות אמיתיות כבר באותו שבוע. האימהות סומכות על הדעה של הבלוגרית.


4. הבלוגר הוא הפרזנטור הטוב ביותר של המוצר שלכם- אין לכם אפשרות למצוא פרזנטור טוב יותר עבור המוצרים שלכם מאשר בלוגר שניסה את המוצר שהחליט לכתוב עליו. אמנם הוא או היא בטח לא יפים כמו בר רפאלי, אך הם מזדהים עם המוצר שלכם לחלוטין ועם עולם המוצרים שלכם. הם לא מקבלים כסף כדי להציג אותו והם באמת מאמינים בו.


אפילו יותר מכך, אם ישאלו אותם שאלות מקצועיות אודות המוצר, הם יוכלו לתת מענה אמיתי, עמוק ומקצועי, דבר שבר רפאלי לא תוכל לעשות לעולם.


5. משתמשים בבלוגר- אתם נורא חדשניים ואופנתיים- רוצים להיחשב לחברה צעירה ומגניבה? השימוש בבלוגרים יציג אתכם כחברה שמבינה היטב את עולם הצעירים ומתמצאת בכל מה שקורה ברשת האינטרנט.


6. מה שנכתב בבלוג נשאר לעולם- בניגוד לפרסומות בכל הרמות ובכל הצורות הקיימות, מה שנכתב בבלוג יישאר לעולם שם. כאשר יחפשו בעתיד מידע על המוצרים הללו, תמיד יגיעו לאותה כתבה חיובית, דבר שלא יקרה עם פרסומות.


הכותב מרטין בוקסדורף, הוא מנכ"ל בול שיווק באינטרנט

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח