פתרון יצירתי לעסקים קטנים בזמן מיתון: סדנת יחסי ציבור יישומית בשיטת "עשה זאת בעצמך"

בתקופת מיתון, נתקלים בעלי עסקים קטנים בדילמה אמיתית: כיצד לחסוך בהוצאות השיווק, אך להגדיל את ההכנסות? סדנה יישומית ייחודית ליחסי ציבור בשיטת "עשה זאת בעצמך", תלמד אותם בפרק זמן קצר, כיצד להפוך את יחסי הציבור לכלי השיווקי החשוב ביותר עבור העסק שלהם, בעלויות אפסיות ועם תוצאות ממוקדות בקרב קהל היעד הרלוונטי.


הסדנה פותחה ומועברת על ידי אורית בלום, לשעבר דוברת המכללה למינהל וסמנכ"ל במשרד יח"צ מוביל אשר מסבירה: "יתרונה של הסדנה הוא בפשטותה. מבלי לפגוע במקצועיות משרדי יחסי הציבור, גם בעלי העסקים הקטנים יכולים לעשות את העבודה בעזרת הכוונה נכונה – ובתקופות קשות זהו פתרון יעיל וחסכוני".

משתתפי הסדנה זכאים לשעת ייעוץ וליווי מקצועי נוספת לאחר סיומה, על מנת לוודא ש"הכניסה למים" תהיה חלקה.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר