צביקה ברגמן השיק ספר הדרכה להפקת פודקאסטים

"בעידן תקשורתי כמו זה בו אנו חיים, הפודקאסט
מהווה הזדמנות מעולה לפתח ערוץ תקשורת נוח ויעיל, שיתרום לך בכמה מישורים", מסביר
הסופר צביקה ברגמן, מחבר הספר, "ראשית, התהליך והיצירה יסבו לך הנאה רבה,
שנית – הפודקאסט עשוי להרחיב את יכולת ההשתכרות שלך (שכן ייתכן וגורמים עסקיים
שונים יהיו מעוניינים לפרסם בו) ושלישית, הוא יתרום לבניית המוניטין שלך. את כל המידע
והיידע לבניית פודקאסט מצליח משלך אני מעניק לך בספר בשפה ברורה, שלב אחר שלב, כדי
שתוכל לפתוח בקלות ובנוחות ערוץ תקשורת משלך. אין כל צורך בידע מוקדם!".


מנתוני
דו"ח בזק האחרון עולה, שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט, כאשר
66% מהם עושים זאת
במהלך נסיעה/נהיגה. פילוח הנושאים הוא – 41% מאזינים לפודקאסטים בנושאי היסטוריה, 23%
מאזינים לנושאי כלכלה, 15% בנושאי היי-טק ו-21% לנושאים אחרים
. גורמי מקצוע שונים בעולם צופים לתחום גידול משמעותי, בשל נוחות
השימוש בו והעובדה שמדובר בתחום ייעודי בו המאזין מתעניין. בתקופת הקורונה מספר
ההשמעות גדל עוד יותר, שכן אנשים רבים גילו את מקור המידע הזה – המאפשר להרחיב
אופקים מתי שנוח, בכל שעה ובכל מקום.

מחיר: 89 ש"ח.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)