צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר: "אתרי אינטרנט המציגים תכנים עשירים מצליחים להגדיל את היקף המכירות"

צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, שחזר מתערוכת התיירות העולמית-World Travel Market שנערכה בין ה – 14 ל – 17 בנובמבר בלונדון, אומר כי השנה, בניגוד לשנים אחרות, ניתן היה להבחין בעלייה משמעותית בהתייחסות לתחום התיירות באינטרנט במסגרת התערוכה. "מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לעומת השנים הקודמות", אומר קרפל.



לדברי קרפל, התערוכה התמקדה השנה יותר מתמיד בנושא של תכני אינטרנט. "אם עד כה התמקדו שחקני האינטרנט השונים בעולם ביצירת פלטפורמות במסחר אלקטרוני למכירת מוצרי תיירות, הרי שהיום אותם שחקנים מבינים את המשמעות האדירה של הפקת והצגת תכנים עשירים ומגוונים יותר, והתרומה הברורה שלהם לעלייה בהיקף המכירות של האתרים", מציין קרפל.




בתערוכת התיירות העולמית (WTM) שהתקיימה בלונדון ביקרו כ – 45,000 אנשי מקצוע מכל ענף התיירות בעולם. התערוכה מאפשרת לכל מדינה בעולם להציג את האטרקציות התיירותיות שלה הן למוסדות הממשלתיים של המדינות השונות והן לחברות התיירות השונות.



קרפל מוסיף: "לשמחתנו גוליבר, המפעילה את אתר האינטרנט: www.gulliver.co.il, השכילה להבין זאת לפני מספר שנים, ואכן כבר היום ניתן למצוא באתר גוליבר תמונות, תיאורים מילוליים של בתי מלון, טיולים מאורגנים, אוניות וכיוב', וכן מפות ותרשימים המסייעים לגולש להתמצא טוב יותר במוצר התיירותי אותו הוא בודק. משלב זה ואילך מתחילה גוליבר בתהליך של יצירת תכנים ספציפיים יותר לכל יעד ויעד בעולם תוך המשך עמידה בחזית הקדמה הטכנולוגית בכל מה שקשור בפיתוח האתר".



אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים