יומיים בלבד לאחר פרסום סקר TIM לשנת 2006 שמנתוניו ניתן ללמוד על עלייה מטאורית של 30.8% בחשיפה לה זכתה קבוצת תפוז, הזינוק הגבוה ביותר שנרשם השנה לאתר אינטרנט, מודיע הפורטל כי הגיע העת לאייש את עמדת סמנכ"ל השיווק ואסרטגיה של החברה.
צחי שטיין מי שהיה מנכ"ל חברת האינטרקטיב של euro תל אביב, יועץ החברה בחודשים האחרונים ובעל עבר מקצועי עשיר בתחום הפרסום באינטרנט, יאייש את התפקיד שעד כה סמכויותיו פוזרו בין מנהלי החטיבות השונות.
במסגרת תפקידו ירכז שטיין את הפעילות השיווקית של הקבוצה על כל מותגיה תוך כדי כניסה לתחומים ושווקים חדשים. לדבריו הקו השיווקי של תפוז יהיה מבוסס בעיקר על חדשנות ועל היכולת של תפוז להבין את צרכי הגולשים וליישם מהלכים באופן מהיר בהרבה מהמתחרים. שטיין הוא בעל תואר ראשון ב-מדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון בהצטיינות ותואר שני בפסיכולוגיה חברתית – ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.