ציבלין תקשורת צעירים יטפלו בפרסום קולנוע לב

ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי, זכו בתקציב הפרסום של רשת בתי הקולנוע לב. היקף הפרסום השנתי של לב מוערך ב-10 מיליון ₪ בשנה. ציבלין יטפלו בכל מגוון הסרטים שיוצגו ברשת, במקביל לטיפולו של המשרד פרסום סרטי ילדים של גלובוס גרופ, ובכך ינהלו את הפרסום של כ- 45% משוק הקולנוע בישראל.


רשת לב מונה 7 קומפלקסים של בתי קולנוע ברחבי הארץ, הכוללים 21 מסכים. השנה יעלו בקולנוע כ- 25 סרטים חדשים, בהם כבר כאלו שהבטיחו את מקומם בפסטיבל קאן הקרוב וכבר נרכשו להפצה בישראל ע"י קולנוע לב, ביניהם סרט הפתיחה המדובר של הפסטיבל "ממלכת אור הירח" של ווס אנדרסון.


קולנוע לב המביא את מיטב הסרטים של ממבחר הקולנוע העולמי מתגאה בין השאר בכך שארבעת הזוכים האחרונים בפרס האוסקר, מארבעת השנים האחרונות, (הארטיסט, נאום המלך, מטען הכאב, נער החידות ממומביי) נרכשו והופצו על ידי הרשת והוקרנו ברחבי הארץ.


השנה גם יחגוג מועדון המנויים של הרשת, הגדול מסוגו בארץ, עשור לפעילותו. כמו כן, יטפלו "ציבלין" בשיתופי הפעולה עם הסרטים ובקידום הפעילות המסחרית של הרשת, בין השאר במכירת זמן פרסום על גבי המסכים.


אורן ציבלין, מנהל הקריאייטיב בציבלין תקשורת צעירים: "העבודה שלנו היא האהבה שלנו, ויש לנו אהבה גדולה במיוחד לסרטים. קולנוע לב הוא לא לקוח רגיל, אלא עם נשמה גדולה במיוחד, ואנו חשים גאווה גדולה מאוד לטפל בסרטיו".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת