החברה, המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35, סיימה בימים אלו עיצוב "זהות תאגידית" ויוצאת במהלך בהשקעה כוללת של מיליון ₪.
במסגרת מהלך זה הוחלט לחזק את נקודות העוצמה של החברה, על ידי בניית פלטפורמה ייחודית, איכותית ומבודלת שבכוחה להציע למפרסמים דרכים ייחודיות, ואפשרות להגיע, להכיר ולהשפיע על קהלים מפולחים בדייקנות מרבית, בסביבה הטבעית שלהם ובמחיר כלכלי.
בשנה החולפת הסתמן שינוי משמעותי בהרגליו של המגזר בו מתמחה החברה; מקהל שרובו בגילאי 18-30 בליינים החלה התרחבות לטווח גילאים רחב יותר-18-35 ובתוכו תתי קבוצות על פי סגנון חיים: חיילים,סטודנטים,חובבי ספורט, משפחות צעירות וקרייריסטים צעירים, המבלים בעיקר במסעדות ובתי קפה.
בנוסף, בהעדר חברות שיווק ומדיה המתמחות במגזר הצעירים, התקבלה החלטה להרחיב את מעגל שטחי הפרסום של החברה ולהתאימם לקהל צעירים רחב יותר שהוגדר מחדש, החברה יצרה חבילות פרסום ייחודיות לקהל זה במסעדות המובילות ובתי הקפה האופנתיים.
המשכו המתבקש של תהליך חיזוק נקודות העוצמה של החברה היה פתיחתה של מחלקת קד"מ שיווק חוויתי, ומחלקת יחסי ציבור התומכת בפעילויות הקד"מ עבור הלקוח.
במקביל להתרחבות טווח הגילאים של צרכני המדיה הורחבה והתמקצעה מחלקת המחקר של החברה וזאת על מנת לספק למפרסמים נתוני מחקר מקיפים ובזמן אמת על הרגלי הצריכה, הגדים, אפיונים, הרגלי צריכת מדיה וכדו' של הקהל בו מתמחה החברה.
סיום תהליך עיצוב הזהות התאגידית הביא את החברה לישורת האחרונה בתהליך המיתוג מחדש: עיצוב מחדש של השפה השיווקית, תהליך זה התבצע בשיתוף חברת "אינווק" המתמחה במיתוג ועיצוב אתרים.
זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין מנכ"לים משותפים:" "לעומק התודעה" מציגה רמה חדשה בכל הנוגע למחקר והבנת הקהל על רבדיו השונים. השנה ניתן דגש על חיבור מעמיק לקבוצות שהגדרנו, על פי פילוחי סגנון חיים תוך כדי שילוב שיטות מחקר חדישות פרי פיתוח החברה."