צריכת קטגוריית גלידות הפרימיום בבארץ ובעולם בעליה: בארה"ב נרשם גידול במכירות של כ 9% בקטגוריית גלידות הפרימיום.
לדברי אבי זינגר, מנכ"ל בן &גריס ישראל: "מאז הקורונה אנו עדים למגמה זו גם בישראל, קטגוריית הפרימיום רשמה גידול של כ – 12% בצריכת הגלידות הלקוחות מעדיפים מוצר איכותי יותר".
לקראת חורף 2023 מותג בן אנד ג'ריס נערך עם שתי השקות חדשות: שני טעמים 'אייקונים' שזכו לאהדה ציבורית גבוהה, ויחזרו החורף הקרוב למדפים.
אבי זינגר מנכל בן&ג'ריס מוסר: "מגמת צריכת גלידות הפרימיום תמשיך גם בחורף הקרוב בעולם ובישראל". לדבריו: "הגלידה נתפסת בקרב הצרכן כפינוק מתוק ומתאפינת ברכישה אימפוליסית לעתים ללא תכנון. אנו עדים לביקושים הולכים וגדלים גם בערוצי מכירה כגון אתרי און ליין רשתות מסעדות ובתי קפה, נדאג להפתיע ולחדש בהמהלך שנה הקרובה".
לפי נתוני סטורנקסט, המותג בן אנד ג'ריס מוביל את קטוריית גלידות הפרימיום בישראל ומהווה כ – 45% מאריזות לבית.