קבוצת בריאמאג,
יבואנית מכשירי חשמל ואלקטרוניקה של מותגים בינלאומיים מובילים, פותחת השבוע את
רשת חנויות החשמל METRO (מטרו), במודל עסקי חדשני.
בטווח המיידי יפתחו 12
סניפים בישראל, בניהן יפתחו השבוע חמישה סניפים: בקניון
באר יעקוב על שטח של כ – 100 מ"ר, סניף בעפולה ברחוב יהושע חנקין 7 על שטח של 90 מ"ר, סניף באשדוד ברחוב
העצמאות 87 על שטח של 80 מ"ר, בשוהם – ברחוב האגוז 9 פארק תעשיות חבל מודיעין
סניף בגודל 140 מ"ר) ובכפר קאסם
85 מ"ר.
במהלך הרבעון הקרוב יפתחו
סניפים נוספים: בעיר חיפה 2 סניפים (70 מ"ר ו100 מ"ר), מעיליא (130
מ"ר), חורפיש (140 מ"ר), קרית ביאליק (80 מ"ר), קרית מוצקין (100
מ"ר), ולוד (90 מ"ר) .
סניפי רשת מטרו יפתחו ע"י קבוצת ברימאג באמצעות שותפים עסקיים מתחום הקמעונאות, שיפעלו
עפ"י המודל העסקי החדש. הסניפים
יפתחו כחנויות "סיטי", במרכזי ערים ומרכזי
קניות, במטרה להיות נגישים לקהל הרחב.
במסגרת התוכנית העסקית
קבוצת ברימאג תפתח עד סוף שנת 2021 יותר מ 20 חנויות מטרו כשהמטרה להגיע ל – 100 חנויות ברחבי
הארץ. החנויות יפתחו במרכז הארץ, ירושלים,
בדרום הארץ כולל העיר אילת ובצפון עד קרית שמונה. כמו כן יפתחו סניפים
לטובת המגזר הדתי/חרדי והמגזר הערבי.
לדברי פיני כהן,
מנכ"ל קבוצת ברימאג: "קבוצת ברימאג ייבואנית מוצרי החשמל היחידה בישראל שמפעילה מערך שירות באמצעות חברת
בת בבעלותה המלאה, ננצל יתרון זה ובהמשך חנויות הרשת ישמשו גם כנקודות שירות לכלל
הצרכנים של מותגי החברה. כמו כן יעלה לאוויר אתר מכירות און ליין לצרכן הסופי
ויתאפשר בין היתר,
איסוף מוצרים מסניפי הרשת לנוחיות הצרכן בקרבת הבית. רשת מטרו , כשמה היא, תהיה נגישה יעילה ומדוייקת עבור הצרכנים".
עוד מסר כהן: "מוצרי
חשמל לבית הינם מוצרי צריכה בסיסים וחיוניים, הקורונה בהחלט נתנה את אישורה לכך.
במהלך 2020 זיהנו גידולים משמעותיים בקטגוריות מוצרים שונות, למשל: מסכי טלוויזה וקונסולות משחקים, גידול של כ- 100% בקטגוריית המקפיאים של BEKO,
גידולים משמעותיים במיקסרים של קנווד , מכונות קפה טוחנות של דלונגי ומקררי 4 דלתות של LG ."
לדברי פיני כהן: "קיבלנו קרוב לאלף פניות משותפים עסקיים
המעוניינים להצטרף למהלך, אלו עוברים סינונים ונבחנים בקפידה. השותפים הראויים ישמשו
כמפעילי הסניפים ברשת , ייהנו מנסיונה
וכוחה של ברימאג , החל ממגוון המותגים הבנילאומיים והפרטיים של החברה, מערך היבוא
, המערך הלוגיסטי של החברה שמנהל כ – 30 דונם שטחי אחסנה ותפעול , מערך שירות
עצמאי בבעלות מלאה של הקבוצה, מחלקות השיווק והפרסום של החברה והתקציבים שיושקעו
ברשת ע"י ברימאג. כמו כן, השותפים
המפעילים יהנו מעמלות מכירה. על השותפים המפעילים לאתר את הנכסים/ חנויות ולגייס
אנשי מכירות, ברימאג מבצעת את הקמת החנות,
הצבת השילוט, אמצעי התצוגה ואת התצוגות
עצמן. היתרון המשמעותי לשותף המפעיל – ההשקעה
קטנה יחסית, יש הישענות על כל הפלטפורמות והכוחות של ברימאג והמלאי מוחזק וממומן
באופן מלא ע"י ברימאג".