קבוצת ויסוצקי רוכשת את הבעלות בחברת לחמי מסטף ורטהיימר

קבוצת ויסוצקי רוכשת בעלות מלאה על חברת לחמי, שהיתה עד כה בבעלות סטף ורטהיימר ומשפחת זוהר. החברה עוסקת בייצור עוגות ועוגיות פרימיום בתהליכי ייצור במתכונת של אפייה ביתית. הרכישה מכניסה את ויסוצקי לקטגורית המאפים בזירת הפרימיום, אותה היא מתכוונת להמשיך ולהרחיב.



"האסטרטגיה של קבוצת ויסוצקי", אומר רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, "היא להמשיך ולחזק את הקבוצה באמצעות רכישת מותגים מובילים המתאימים לערכיה. קונדיטוריית לחמי היא מותג איכותי שכזה, אשר חרט על דיגלו להביא לצרכנים איכות וחדשנות בקטגוריית הפרימיום. מתוך כך אני מאמין שרכישתו הינה סינרגטית לפעילות ויסוצקי ותניב תוצאות עסקיות גבוהות לפעילות החברה".



בשנים האחרונות קיבלה ויסוצקי החלטה אסטרטגית במסגרתה החברה תהפוך לקבוצת מזון אשר תרכוש חברות מזון שפעילותן מתאימה לערכי הקבוצה. ואכן, קבוצת 'ויסוצקי' נמצאת לאחרונה בתקופה של האצה והתרחבות והיא הולכת וצומחת הן בתחומי הליבה שלה והן בתחומים רבים אחרים. כך למשל, לפני כשנתיים רכשה קבוצת ויסוצקי את השליטה בבית הבד האיכותי זיתא, המייצר מגוון רחב של מוצרי שמן זית. מאז עברה חברה זיתא לבעלות קבוצת ויסוצקי, התרחבה פעילותה העסקית והיא הפכה למותג מוביל בקטגוריית שמן הזית, האוחז בנתח שוק של למעלה מ-20% מהקטגוריה.



לחמי מייצאת ומשווקת את תוצרתה, תחת המותג Elsa's Story, בארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, גרמניה, רוסיה ומדינות נוספות באירופה. בין לקוחותיה בשווקים הבינלאומיים נמנות הרשתות המובילות בעולם כמו: Whole Foods, Target, Sam's Club, Costco, Tesco ועוד.


"קבוצת ויסוצקי תמשיך את פעילות לחמי בגליל ותצרף את עובדי לחמי למשפחת ויסוצקי. בכוונתנו לעבוד עם מנכ"ל לחמי, מר מיכאל אהרונסון, והצוות הניהולי אשר הוביל את החברה בשנים האחרונות, כדי להרחיב את פעילות לחמי בשוק המקומי והבינלאומי. בכוונתנו להשקיע בקווי הייצור במפעל לחמי, ובפיתוח המותג בהיבט השיווקי על מנת להגדיל את פעילותו ומובילותו בקטגוריית הפרימיום" מסכם ויינשטיין.

אולי יעניין אותך

UserWay-Team-2
15593picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים