קבוצת לוינשטין, אחת מקבוצות הנדל"ן הוותיקות והגדולות בישראל חנכה לאחרונה לוגו חדש לחברה בהשקעה של עשרות אלפי שקלים. השקת הלוגו החדש של החברה הינו מהלך משלים המבטא את הליך הצמיחה העסקי שביצעה החברה בשנים האחרונות.
לצורך עיצוב הלוגו, פנתה הקבוצה אל פרסום הילה. במסגרת המיתוג מחדש חנכה הקבוצה בנוסף ללוגו אף אתר אינטרנט חדש המציג את הלוגו החדש ואת התפתחות הקבוצה בשנים האחרונות.
לדברי שאול לוטן, מנכ"ל קבוצת לוינשטין "מטרת המיתוג מחדש היא לבטא את ערכי החברה ואישיותה, להעניק לה בידול אל מול מתחרותיה ולהדגיש את היותה חברה בעלת חזון, תנופה ושגשוג". לדבריו רעיון המיתוג נולד על מנת לחזק את תדמית החברה כחברת נדל"ן וותיקה ובעלת ניסיון המתפתחת ומתאימה עצמה בהתאם לשינויים בענף בו היא פועלת".
קבוצת משולם לוינשטין הינה תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. בין התמחויותיה:
* בנייה ובעלות על נכסי נדל"ן מניבים
* ייזום וביצוע פרויקטים (כולל השקעות בקרקעות, טיפול בהיתרים, בבניה, במכירות ובהשכרות)
* ייזום והקמה של מבני משרדים, מבני ציבור ומבנים ייעודיים לתעשיית ההיי-טק
* ייזום והקמה של מבני דירות ושכונות מגורים
* קבלנות בניין (כולל עבודות תשתית ופיתוח)
* פיתוח מרכזי קניות ומבני מסחר
* פעילות בינלאומית – ייזום והקמה של אלפי יחידות דיור במזרח אירופה