"קבוצת לפידות", המשווקת הבלעדית בישראל של המותג "ספאטון", תוסף תזונה, עולה עם קמפיין דיגיטל למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת הסלוגן:
"ברזל מהטבע זה ספאטון". את הקמפיין מובילה מנחת "האח גדול" והפרזנטורית של מעצבת האופנה חגית טסה, לירון ויצמן, וחברתה הטובה, מגישת הטלוויזיה, אורלי מירקין.
עבור ויצמן, מדובר בפעם השניה בה היא נבחרת להוביל את קמפיין המותג ואילו עבור מירקין, מדובר בקמפיין הראשון אותו נבחרה להוביל.
הקמפיין המשעשע חושף הפרטים האישיים מתוך חייהן הפרטיים של ויצמן ומירקין, כולל חוויות משותפות והעדפות אישיות. הקמפיין מציג את ויצמן וחברתה הטובה מירקין, משחקות באתגר "החברה הטובה", במסגרתו כל אחת בתורה שולפת פתק מתוך קופסה והן נשאלות האחת על השניה, כאשר המטרה היא לבחון עד כמה הן מכירות האחת את השניה. השתיים נשאלות שאלות דוגמת מה אתן הכי אוהבות לעשות יחד? מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלהן? ומה הכי עזר להן בהיריון?
אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": "לירון ואורלי מייצגות בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של תוסף הברזל ספאטון- אימהות צעירות שלא מתפשרות על איכות החיים שלהן ומעדיפות תוסף ברזל מהטבע. אני בטוח שהקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של תוסף הברזל ספאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד."