קבוצת עזריאלי משיקה אתר מסחר אלקטרוני

קבוצת עזריאלי הודיעה על השקת אתר מכירות חדש בשם AZRIELI.COM. מדובר בשלב משמעותי נוסף כחלק מהמהלך הדיגיטלי הרחב של קבוצת עזריאלי וכניסתהלתחום הeCommerceהמגיע לאחר השקת האפליקציה הייעודית לקבוצה.



האתר מבוסס על הפלטפורמה של אתר buy2 שנרכש על ידי הקבוצה, ויציע למכירה מוצרים במגוון רחב של תחומים כמו: עולם הבית והגן, עולם הילדים והתינוקות, חשמל ואלקטרוניקה, פארם וביוטי, ספורט, תיירות ובקרוב יתווסף גם עולם האופנה.



החשיבה האסטרטגית העומדת מאחורי המהלך מעניקה מענה מקיף וראשון מסוגו לצורך הקיים בשוק הישראלי לשלב בין קניות באתרי סחר לבין חוויית השופינג בקניונים. החיבור בין קבוצת הקניונים המובילה בישראל לבין אתר חדשני ומקיף יספק את המענה האופטימאלי לצורך הקיים.



AZRIELI.COM יספק משלוחים חינם ברכישת המוצרים באתר, מדובר במודל חדשני שטרם נראה בפלטפורמות סחר רחבות בישראל, השואב השראה ממודלים מוכרים באתרי סחר אלקטרוניים בחו"ל, הידועים כבעלי מודעות שירותית גבוהה ומתקדמת. שירות המשלוחים חינם הינו בכפוף לתנאי המשלוחים המפורסמים באתר. בנוסף למשלוחים חינם, יספק AZRIELI.COM בחלק מהמוצרים משלוח מהיר של עד 24 שעות מרגע רכישת המוצר.



המערך הלוגיסטי שנבנה מאפשר לחברת AZRIELI.COM לנהל עבור המוכרים באתר את שרשרת האספקה של המוצר במטרה לספק ללקוחות שירות מתקדם. כפועל יוצא, החברה מאפשרת למוכרים באתר לקבל שירותים לוגיסטיים מלאים, החל מאחסון המוצרים, ליקוט המוצרים, אריזה ומשלוח עד לבית הלקוח באמצעות חברות הפצה שונות. מחסני החברה מנוהלים במקצועיות תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר בשוק בשיתוף פעולה עם חברתCargo Amerford. בדרך זו AZRIELI.COM מספק את השירות המהיר והמיטבי לכל אורך תהליך הקנייה – מרגע ההזמנה ועד לקבלת המוצר.



בתכנון האתר ועיצובו הושם דגש רב עלחווית משתמש מתקדמת. ממשק האתר נבנה על מנת לייצר נוחות גלישה מרבית תוך הנגשת עולמות התוכן לצרכן, לצד שפה עיצובית וססגונית, כמו כן האתר כולו בשפה העברית וידידותי למשתמש.



כמו כן, AZRIELI.COM יחבר בין פעילות קניוני עזריאלי לבין השופינג הדיגיטלי ויוביל דרך חדשה פורצת דרך בכל הנוגע לחוויית הקניה של הצרכן הישראלי בעולם ה-eCommerce.



בחודשים הקרובים תושק הגרסה המורחבת של האתר שתכלול מתחם אופנה חדש הכולל את החנויות והרשתות הממוקמות בקניוני עזריאלי שיבואו לידי ביטוי ייחודי באתר, זאת בנוסף לאפליקציית AZRIELI APP, שתאפשר גם היא קניית מוצרים באתר החדש. יתרה מזאת, בחודשים הקרובים יושק באתר שירות נוסף שיאפשר ללקוחות האתר ליהנות משירות Pick Up בקניוני עזריאלי לצורכי איסוף הזמנות וביצוע החזרות והחלפות של מוצרים שירכשו באתר.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח